Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Thursday, July 22, 2010

Rawati penyakit gout dengan pakej lengkap Gout berasaskan 2 langkah mudah (makan & minum)


Rawati penyakit gout dengan pakej lengkap Gout berasaskan 2 langkah mudah (makan & minum)
Penting ! Anda sebenarnya tidak perlu berbelanja BESAR untuk mengubati penyakit gout anda





Adakah anda menderita penyakit gout ?
Dapatkan segera rawatan dari keselesaan rumah anda. Ini akan dapat menjimatkan kos minyak. Anda tidak perlu untuk ke pusat-pusat rawatan dan kos rawatan di pusat-pusat rawatan juga biasanya agak tinggi. Mengapa anda tidak cuba dahulu ubat gout yang lebih menjimatkan ?
Produk penyakit gout dari HPA adalah dalam bentuk yang mudah digunakan. Rawatan gout HPA juga dibuat berasaskan herba dan tidak mengunakan bahan kimia. Oleh itu anda tidak perlu takut akan kesan sampingan seperti yang biasanya ada pada ubat yang berasaskan perubatan moden.
HPA ? Mungkin anda hanya mengenali kopi radix ‘mai secawan’ Tapi HPA sebenarnya mempunyai produk herba lain hasil dari pengalaman 20 tahun HPA dalam dunia herba. Ubat gout merupakan antara produk herba lain HPA
Konsep sinergi merupakan salah satu lagi konsep yang penting dalam perubatan herba HPA. Konsep ini akan menggabungkan beberapa produk dalam merawati sesuatu penyakit untuk menghasilkan kesan yang lebih baik.



Pakej ubat gout HPA ini mengandungi 3 produk yang dicadangkan oleh herbalis HPA berdasarkan konsep ‘sinergi’. Produk-produk tersebut adalah seperti di bawah:
1) Ardisia
Ardisia menggunakan herba Ardisia Crispa (Mata Pelanduk) yang mempunyai fungsi untuk mengeluarkan asid urik yang berlebihan yang terdapat di bahagian sendi-sendi. Apabila ini tidak diatasi, ia boleh menyebabkan berlakunya sakit pada sendi dan peradangan hingga menyebabkan bengkak. Asid urik yang berlebihan ini merupakan punca utama berlakunya penyakit gout dan Athritis. Asid urik ini akan dikeluarkan melalui pembuangan air kencing.
Herba ini adalah bersifat diuretik dan akan memperbanyakkan pengeluaran air kencing. Pengguna juga dinasihatkan untuk minum air sekurang-kurangnya 2.5 liter air sehari. Selain itu, Ardisia juga dapat menurunkan panas dalam serta untuk menurunkan tekanan darah tinggi.
Komposisi (75 Kapsul per botol) :1. Ardisia Crispa 2. Carica Papaya. 3. Morinda Eliptica 4. Micromelum Longifolia 5. Cinamomum Iners.
2) Malac
Herba malac adalah herba yang bersifat diuretik iaitu herba yang memperbanyakkan air kencing yang berfungsi sebagai anti hipertensi (turunkan tekanan darah) dan anti piretik (penurunan panas) amat baik untuk penjagaan ginjal, memecahkan batu karang, penyakit epilipsi (sawan), infeksi saluran kencing, demam campak, dan penyakit gout. Malac menggunakan herba utama lalang yang telah terbukti amat mujarab dan dicadangkan dijadikan amalan untuk mereka yang menghadapi masalah tersebut.
Komposisi (75 Kapsul per botol) :1. Tetra Indica2. Bamboo Spp3. Imperata Cylindrica
3) Teh Herba
Teh herba menggunakan herba pegaga (Hydrocotyle Asiatica). Herba ini yang mempunyai ciri pahit mengandungi antioksidan (sejenis ester gluko peiranosil) yang amat baik dalam merawat luka luar (kulit) dan luka dalam (radang usus dan pendarahan otak).
Teh Herba selain itu mujarab untuk buasir, gout, radang tenggorokan, batuk, radang usus serta mempunyai anti oksidan yang tinggi.
Testimoni #1
Doktor homeopathy menasihatkan saya menggunakan Ardisia kerana paras asid urik ada sedikit peningkatan dan selepas menggunakannya dua botol, sakit di kaki kiri saya sudah tiada.Alhamdulillah.Nama: Ida Rizyani TahirNegeri: Pahang
Testimoni #2ASSALAMMUALAIKUM SEMUA, SAYA PENGIDAP R.ARTRITIS SEJAK 1 TAHUN LEPAS.BERBAGAI RAWATAN TERMASUK DRP.RAWATAN PAKAR TELAH SAYA CUBA, TENTANG PENYAKIT SAKI SENDI KAKI YANG DIHIDAPI.SAYA PERNAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK CONTOHNYA SUSU AWAL LEMBU IGG DAN MACAM-MACAM LAGI TETAPI TIADA KESANNYA.SETELAH ITU SAYA DIPERKENALKAN DGN. PRODUK HPA OLEH RAKAN SAYA DAN SAYA MENCUBA K.RADIX,T.ASIATICA,MALAC,ARDISIA DAN H.TUJU ANGIN.DLM.MASA 2 MINGGU PENYAKIT SAYA SEMAKIN BERKURANGAN SYUKUR KEPADA ALLAH KERANA MENGGENALKAN DGN. PRODUK YANG BAGUS INI.UNTUK PENGGETAHUAN SEMUA SAYA SEKARANG MENJADI AHLI HPA.T/Q SEMUA. Nama: Zaki Abd. RahmanNegeri: Johor
Testimoni #3
CUSTOMER SAYA TELAH MENGIDAPI PENYAKIT GHOUT LEBIH DARI 10 TAHUN.KAEDAH PERAWATAN BERBEKAM DAN PENGAMBILAN HERBA ARDISIA,TUJU ANGIN,MALAC DAN TEH HERBA TELAH MENGURANGKAN PENYAKIT BELIAU.KINI BELIAU TELAH MENYERTAI hpa SEBAGI PENGGUNA TETAP DAN SETIAP BULAN BELIAU AKN BERJUMPA SAYA UNTUK BERBEKAMNama: Shamsuri MuatNegeri : Pulau Pinang
Produk-produk HPA juga:
Diluluskan oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan (BPFK), Kementerian Kesihatan Malaysia.
Dikilangkan mengikut standard Good Manufacturing Practice (GMP)
Diiktiraf HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM)
Mendapat pengiktirafan ISO 9001-2000
Menggunakan 100% herba
Mengapa beli pakej rawatan gout HPA dari kami ?
Penghantaran terus ke rumah atau pejabat anda
Penghantaran menggunakan ‘pos berdaftar’ dari Pos Malaysia. Penghantaran mempunyai ‘tracking id’ untuk tahu status penghantaran produk
Proses pembelian mudah. Hanya klik butang ‘order now’ di bawah dan kami akan bantu anda
Pakej Lengkap Gout
++
RM68 (Semenanjung)RM72 (Sabah/Sarawak)* harga sudah termasuk kos penghantaran dengan khidmat POS LAJU

No comments:

Post a Comment