Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Tuesday, March 30, 2010

Konsert Tour Search di Temple Bar, Dublin

Berikut adalah gambar konsert Search yang berlangsung di Temple Bar, Dublin pada bulan lalu. We all tak dapat pergi konsert ni tapi ada pembaca OH! Artis yang berkongsi beberapa keping gambar kenangan semasa berada di sana menonton konsert Search ini.

Dari gambar yang diterima, beberapa gambar kami tidak paparkan. Apapun masih dapat dilihat sambutan yang diterima sungguh mengagumkan. Maklumlah, kalau ditanya orang Indonesia pun, antara artis yang dia kenal mestilah artis yang sama je iaitu Search, Siti Nurhaliza, Sharifah Aini dan beberapa lagi nama lagenda artis kita. Yang lain, cukuplah hanya sekadar menyempitkan industri tempatan dengan hasil seni yang makin sempit.

konsert-search-dublin-1

konsert-search-dublin-2

konsert-search-dublin-3

konsert-search-dublin-4

konsert-search-dublin-5

konsert-search-dublin-6

konsert-search-dublin-7

konsert-search-dublin-8

Sedikit info mengenai Search UK dan Ireland Tour

Ramai malaysian kat dublin yang turun. memang happening.opening show by hujan.memang salute lah hujan. search pulak memang undoubtedly ikon rock malaysia.tak boleh challenge lah.diorang punya stamina memang mantap ,hampir semua lagu famous dimain like isabella,rozana,pawana,gothic malam edan,fantasia bulan madu dll.flight search disponsor oleh air asia.amy search ke uk siap bawa isteri dengan nabila.but other members tak sure pulak.lepas konsert fans dpt meet and greet dengan hujan and search.eventho diorang ni rockstar tapi memang peramah gila.this is my first time pergi konsert search and walaupun macam dah terlambat,im their new fan now! for videos boleh pergi channel you tube orangkita.

P/s: Korang pelik tak ramai antara kita kalau pergi karaoke, mesti cari lagu-lagu zaman 70-an dulu biarpun banyak lagu-lagu yang terbaru. Tapi memanglah feelin’ nyanyi lagu-lagu Search, Wings, May, Medicine, Rio dan banyak lagi jauh lebih tinggi aura’nya dari yang sekarang. Kenyataan yang harus diterima artis-artis zaman kini.

*SUMBER: OHARTIS

No comments:

Post a Comment