Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Tuesday, March 23, 2010

One Drop Perfumes



img143/5631/egypt1mg1.jpg


Jadikan Wangian Egyptian Potion Sebagai Hadiah, Cenderahati Dan Sebagai Pemberian
ISTIMEWA
Kepada Seseorang Sempena Harijadi, Perkahwinan Dan Sebagainya !!!!

Pati Minyak Wangi

Tanpa Campuran Air atau alkohol

Lebih 50 Kali Penggunaan Bagi Setiap Botol

Bahan Ramuan Asli Berkepekatan Tinggi

Diinspirasikan Dari 40 Jenama Antarabangsa

5 Kali Tahan Lebih Lama

10 Kali Lebih Murah

Diimport Dari Egypt

8 Botol Pelbagai Pilihan X 2.75 ml

6 Set Wanita & 4 Set Lelaki

RM40/RM45 Setiap Set

Keistimewaan Perfume Setitik ini lebih terserlah kerana ia didatangkan dalam pek yang mengandungi 8 botol pelbagai jenis pati minyak wangi dalam setiap set . Terdapat enam set untuk wanita dan empat set untuk lelaki yang dipasarkan dengan harga antara RM40-RM45 untuk setiap set . Ia sangat menjimatkan wang anda.

Dapatkan Egyptian Potion hari ini !!

Kepelbagaian pilihan dan harga yang sangat berpatutan merupakan alternatif terbaik kepada pengguna yang mempunyai bajet perbelanjaan yang kecil tetapi, inginkan minyak wangi yang baunya seakan-akan sama dengan minyak wangi berjenama antarabangsa. Lebih menarik lagi pembungkusan 8 botol kecil bersaiz 2.75 ml dalam satu pek memudahkan ia di simpan dalam beg tangan dan mudah dibawa kemana sahaja yang anda mahu!!

Walaupun ia baru dilancarkan, keberkesanan Egyptian Potion atau lebih popular dengan nama "perfume setitik" kepada pengguna telah terbukti apabila ia mendapat permintaan yang tinggi di Malaysia dan Negara Brunei terutamanya dikalangan wanita dan pelajar.

Perhatian! Ia Bukan Minyak ATAR seperti sangkaan ramai. Ia adalah PATI Minyak Wangi inspirasi jenama Antarabangsa dan terkenal di dunia yang di import daripada Egypt . Teramat susah untuk mendapatkan minyak wangi yang seperti ini di pasaran terbuka. Ingat! Ia PATI Minyak Wangi. Hanya sedikit sehaja ia mampu bertahan hampir 2 hari atau lebih. Amat BERKUASA dan MENAKJUBKAN . Setiap SET ada 8 botol Pati Minyak Wangi yang pelbagai jenama dan bauan harum. Amat menjimatkan......... HEBAT ! HEBAT! HEBAT ! .

img143/5631/egypt1mg1.jpg

Harga: RM40 & RM45

Layari: http://www.e-potion2u.biz/?ref=one_drop

Contact : 013 2385093 (Master Agent)

No comments:

Post a Comment