Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Friday, May 13, 2011

Rozita dengan siapa tu?




Siapa di sebelah pelakon sensasi Rozita Che Wan tu? Ini bukanlah orang yang disebut-sebut ada hubungan dengannya?

Jangan panik. Lelaki itu ialah seorang pelakon baru yang sama-sama berlakon dengan Rozita dalam drama Diari Summercamp di Perlis, Fir Affandi.

Kita nampak gambar ini dalam akaun twitter milik Fir yang memuatnaikkan gambar tersebut yang dirakam di sekitar Tasik Timah Tasuh, Perlis, lokasi penggambaran drama yang menggandingkan Rozita dan Shahir itu.

Selain Shahhir, Tomok, Lia Natalia dan Aida AF9 turut berlakon dalam drama terbitan Zeel Production tu. Banyak sekali Rozita berlakon dalam drama terbitan Zeel, maklumlah penerbit dan pelakon itu sama-sama orang Utara.

Fir kata dia teruja sekali berlakon dengan Rozita. Malah dia rasa macam dalam mimpi bila melihat Rozita di depan mata dan berlakon dalam drama yang sama. Jangan sampai ada yang salah sangka nanti, lebih-lebih lagi yang seorang tu.

Fir dan Rozita Che Wan

Drama ini pasti dinanti-nantikan kerana gandingan Rozita dan Shahir yang sekarang ini dikatakan sedang berkawan baik. Ada yang kata mereka sedang bercinta, tetapi masing-masing menafikannya.

Kita: Seronok juga lihat perkembangan cinta lokasi sesama artis ni kan. Ada yang menafikannya, tapi akhirnya mereka naik pelamin. Siapa nak jawab tu?

No comments:

Post a Comment