Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Tuesday, August 30, 2011

Amy Search Terkejut Nabil Huda Mahu Cerai!


Tak ada angin ribut tiba- tiba pelakon NabiLa Huda, 27, mahu cerai! Pasti ramai yang terkejut dengan tindakan pelakon Nabila Huda yang ingin memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya Zaidi Zailani, 30, selepas tiga tahun berumah tangga. Malah turut terkejut adalah vokalis kumpulan Search, Suhaimi Abdul Rahman atau Amy yang merupakan bapa kepada Nabila Huda. Amy ternyata terkejut dengan keputusan anaknya itu yang ingin memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya.

Amy yang hanya tahu mengenai tindakan anaknya itu selepas membaca laporan di sebuah akhbar.

"Saya baru tahu tentang hal ini. Itu pun selepas membaca akhbar hari ini (Selasa) yang melaporkan tentang tuntutan cerai anak saya.
"Memang saya terkejut dengan hal ini dan saya enggan memberi komen lebih-lebih kerana belum berjumpa dengan Nabila lagi," katanya. Ditanya adakah dia tahu selama ini Nabila mempunyai masalah rumah tangga, kata Amy, dia sekadar mendengar khabar angin sahaja tentang pergolakan rumah tangga anaknya itu tetapi tidak menganggapnya serius.

Nabila Huda Suhaimi yang mesra dipanggil Abil telah mengunjungi Pejabat Kadi Bahagian Perkahwinan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) bertujuan untuk menfailkan permohonan cerai terhadap suaminya, Zaidy Zailani. Bagaimanapun dia tidak dapat berbuat demikian kerana terlupa membawa sijil nikahnya.

Sementara itu, Nabila terkejut kehadiran jurugambar The New Straits Times Press (M) Bhd,(NSTP) di pekarangan pejabat Jawi berkata,
"Saya ke sini untuk membuat permohonan cerai kerana suami tidak mahu menceraikan saya. Saya sudah tidak mampu meneruskan perkahwinan yang berusia lebih tiga tahun ini.

"Saya tidak nafikan suami saya seorang yang baik cuma ada beberapa perkara yang menghalang saya meneruskan hidup bersamanya," ujarnya.

Katanya, dia mahu menyelesaikan kemelut rumah tangganya secepat mungkin kerana masalah yang membelenggu dirinya dan suami berlarutan lebih dua tahun sebelum disahkan hamil lagi.

"Apabila melahirkan anak (Keisha) saya harapkan ada perubahan dalam perhubungan kami. Bukan itu saja, memikirkan kesihatan juga membuatkan saya menangguh hasrat hati".

Nabila Huda dan suaminya, Zaidi Zailani, mendirikan rumah tangga pada Disember 2008. Hasil perkahwinannya Nabila dikurniakan seorang cahaya mata bernama Keisha Lalila yang kini berusia lebih setahun.

No comments:

Post a Comment