Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, April 23, 2012

For Insomniacs Like Me



Kali ni saya nak review susu kambing Hi Goat pulak.Tak sabar nak share kat korang semua sebab produk ni sangat berkesan untuk saya.Untuk orang yang susah tidur malam macam saya ni, sangat sesuai minum susu kambing Hi Goat ni.Saya ni selalu susah nak tidur malam.Kadang-kadang bila dah menjelang Subuh, baru boleh tidur.Nasib baik aunty  kenalkan produk ni pada saya.Mula-mula tu takut jugak nak minum sebab takut ada bau kambing.Rupa-rupanya sangkaan saya tu salah.Susu ni sangat sedap sampai saya boleh minum 2 gelas sehari..hehe.Lepas minum segelas susu Hi-Goat ni, saya boleh baring atas katil dan terus Zzzz.Selain dari tu, susu ni membantu masalah sembelit saya.Paling penting produk ni buatan tempatan dan dijamin halal.So..tak payah ragu-ragu nak minum.Sebenarnya ada banyak lagi khasiat susu kambing yang kita kurang ambil perhatian.Saya ada sharekan kat bawah ni :


Kelebihan Susu Kambing

* Baik untuk mereka yang alah susu lembu
* Kaya dengan protein, enzim-enzim dan vitamni A yang penting untuk kesihatan
* Menolong mencegah kanser, merawat gastrik, ulser perut, penyakit kuning, asma, susah tidur, penyakit kulit, hepatitis A, migrain dan masalah buah pinggang
* Menguatkan paru-paru dan sistem imun dan mengandungi nutrien yang mengurangkan risiko penyakit arthritis ( inflamasi sendi )
* Mengawal atur tahap gula dalam darah, meningkatkan daya kepekaan dan tumpuan


Nanti cuba lah ! :)

No comments:

Post a Comment