Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, April 23, 2012

Hi Goat Elak Jaundise

haaa... nk promote skit la..

adik aku ada minum nie masa pregnant.. alhamdullillah.. baby dia sekejap jer jaundise turun...

tak teruk la.. x la kena mik darah..

x la kena duduk ward..

kiranya 2-3 hari dah habis..


sama juga ngan kakak aku punya kes..

2-3 hari dah turun habis kuning anak dia..

so, aku pun nk try juga la..


sebab anak2 aku punya susah nk turun kuning nie...

so, harap kali nie x yah ulang alik ke klinik lagi...




sekotak RM35.. mungkin boleh dpt murah lagi..

aku pakai tangkap muat jer nie...



ada 15 sachet



ha.. bancuh dgn air suam... minum terus...

mmg sedap x dak bau mcm susu lembu tue..

rasanya lite2 jer...

mcm minum low fat milk... x manis sgt...
 
 

No comments:

Post a Comment