Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, April 23, 2012

Susu Kambing Hi-Goat dan kucing menyusu?

Lihat...perut kucing itu yang menggeleber..kucing ini merupakan seekor kucing betina beranak 3 kira2 tiga minggu lepas


Jangan salah sangka pulak dengan entry tah apa2 kali ini....


Susu Kambing Hi-Goat dalam mug MILO tu untuk saya sebenarnya..sebelum tidur saya mengambil susu kambing dicampur ngan madu. Suam-suam kuku gitu...tetapi, ketika saya leka menonton cerita Criminal Minds malam semalam..Pn. Kucing beranak 3 ni melompat atas meja dan dengan seleranya minum air susu itew..Jangan kata den tak penyayang...penyayang orangnya..saya biarkan jer lah kucing tu minum sampai separuh..kan kucing ni menyusukan anak-anaknya yang dok kat bilik terbiar yang macam kapal karam tu..biarkan biarkan..apa yang perlu lakukan bila pendatang tanpa izin itu selalu anggap yang aku ni baik hati..bagi menumpang teduh kucing kat taman perumahan ini. Dengan tiga ekor anaknya..bagaimanakah harusku memberi tumpang..sampai bila? Perlukah aku mengiktiraf mereka sebagai mypets..waaa..waaa. sapa2 nak kucing? Ambiklah seekor...atau ketiga2nya sekali. 
 
 

No comments:

Post a Comment