Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, June 29, 2011

KEPUTUSAN MALAYSIA VS TAIWAN 29 JUN 2011

Malam ini,debaran pasti terasa oleh peminat bola sepak tanahair,walaupun ura-ura mengatakan Malaysia mampu melangkah ke pusingan kedua kelayakan Piala Dunia 2014 dengan mengalah Taiwan pada malam ini.

Walaupun Taiwan pasukan yang dikatakan lemah,dalam bola sepak seribu kemungkinan boleh berlaku,diharapkan skuad negara menunjukkan mutu permainan yang terbaik pada malam ini

Tetapi harus diingatkan perlawanan ini adalah timbal balik,dimana Malaysia akan bertemu kembali di tempat lawan,seharusnya Malaysia perlu mencari gol sebanyak mungkin sebagai bekal untuk pertemuan ditempat lawan pada 3 Julai ini

Sekiranya berjaya melepasi halangan Taiwan, skuad bimbingan K. Rajagobal itu akan menentang Singapura pada pusingan kedua dengan perlawanan pertama di republik tersebut pada 23 Julai.

Dalam sejarah bola sepak negara,Malaysia tidak pernah mara ke pusingan akhir Piala Dunia sejak pertama kali beraksi dalam pusingan kelayakan pada 1974 di Jerman.Adakah kita mampu mencipta sejarah tersendiri dalam arena bola sepak negara?Segalanya pasti jika semangat perjuangan pemain Malaysia tinggi!!!

Nakal akan mengikuti perlawanan pada malam ini,keputusan akan dikemas kini secara langsung sehingga tamat perlawanan




KEPUTUSAN MALAYSIA VS TAIWAN 29 JUN 2011

Malaysia (2) - (1) Taiwan
Tamat perlawanan|pusingan pertama

No comments:

Post a Comment