Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, September 21, 2011

Mamat Sepah Mengaku Salah Dedahkan Rambut Fida

Akhirnya Mamat Sepah mengakui yang punca penyebaran gambar Fida di bawah ialah silapnya. Gambar di bawah diambil semasa dia, Fida dan beberapa orang rakan sedang pergi bercuti ke sebuah destinasi. Menurutnya, semasa gambar tersebut diambil, dia tidak perasan sebahagian rambut kekasihnya itu terdedah kerana tidak memakai cermin mata ketika itu.

fida bukak tudung

Kata Mamat Sepah kepada Mstar:-

Saya mengakui itu adalah salah saya tetapi sejujurnya saya tidak berniat untuk mengaibkan nama baik Fida pada mata masyarakat. Dia adalah seorang gadis yang baik. Semasa kejadian Fida di dalam kereta dan secara spontan saya mengambil gambar tersebut tanpa menyedari sebahagian rambutnya terdedah tambahan pula saya tidak memakai cermin mata. Tanpa berfikir panjang saya terus memuat naik gambar tersebut di laman Facebook milik saya. Saya sangat berharap perkara ini tidak melarat kerana takut orang akan mengatakan saya telah mengubah Fida melakukan perkara tidak baik sejak berkawan dengan saya.

.

Harap-harap Mamat dan Fida selepas ini lebih berhati-hati dan tidak mengulangi kesilapan yang sama.

No comments:

Post a Comment