Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, December 8, 2010

HEBAT KERETA ANAK PEMIMPIN TUAN PUAN...

AKU PETIK BERITA LAMA DULU-DULU...

PARTI LIAR ANAK VIP

Semalam kecoh di Hilton apabila Zeta Bar, Hotel Hitlon Kuala Lumpur, Malaysia Darul UMNO telah ditempah untuk sebuah private party.Parti yang dikatakan bermula jam 10.30 malam itu dikatakan adalah parti harijadi anak seorang pemimpin tetinggi Umno.Parti ini juga mendapat liputan meluas apabila ramai orang yang menunggu di lobby Hilton untuk melihat siapa yang hadir ke majlis itu.

Ramai yang cuba untuk memasuki parti itu tetapi tidak dibenarkan kerana nama tiada dalam senarai jemputan.Orang yang pertama sampai ke Hilton adalah Dafi ( anak Ismail Sabri Bin Yaacob Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan ) tiba dengan kereta harrier putih,tidak lama selepas itu Jamil Jidin (anak kepada Ahli Parlimen Setiu) tiba dengan kereta BMW putih.Yang menggemparkan bila Ashman Najib (anak PM Malaysia) tiba dengan Bentley hitam bersama pasangannya,diikuti Alissa Hishammudin ( Anak kepada hishamuudin hussin onn) yang tiba slepas itu dengan Alphard hitam bersama pasangannya iaitu anak kepada Datuk K ( laki siti norhaliza).Jam 11 malam pula suasana menjadi panas apabila Aizat Fikri (anak kepada Ahli Parlimen Kuala Nerus) tiba dengan VW merah apa yang menambah hangatnya lagi ialah pasangan beliau yang dikatakan dan kelihatan seperti seorang pelakon dipercayai Tiz Zaqyah (pelakun drama Nur Kaseh ). Jemputan yang akhir tiba adalah dipercayai anak kepada Nazri Aziz tiba dengan porsche putih.

Parti itu dikatakan tamat jam 2 pagi dan dipercayai lebih 100 orang hadir ke parti itu.Apa yang menyedihkan apabila parti itu dikatakan bertukar menjadi parti liar apabila semua tetamu keluar dari hotel dan berjalan dengan mabuk disekitar hotel dan muntah muntah.ini memang melambangkan perangai yang tidak senonoh!fikir-fikirkan lah WAHAI RAKYAT MALAYSIA KHASNYA penduduk FELDA YANG PANGKAH UMNO - warta365

So aku list kan kat bawah nih agar korang nampak..

1. DAFI & WHITE HARRIER

2. JAMIL JIDIN & WHITE BMW

3. ASHMAN NAJIB & BLACK BANTLEY

4. ALISSA HISHAMMUDIN & BLACK ALPHARD

5. AIZAT FIKRI & RED VOLKSWAGAN

6. NAZRI AZIZ & PORSCHE

Tuan Puan ini baru seba sedikit kereta anak menteri.. belum tengok lagi menteri-menteri yang lain... dan bagaimana kereta bapak-bapak dan mak-mak mereka pulak..? pastinya taknak kalah dari anaknya kan... kereta gomen PERDANA jer paling busuk pun.. tapi kereta persendirian..HUH... Kalah kereta ananda krishnan.. kahkahkah

Bagaimana dengan kehidupan orang Malaysia yang terdiri dari orang kebanyakan?

7. ORANG MALAYSIA & KEMISKINANNYA

1 comment:

  1. Eloklah kalau ada gambar tengah mabuk, apa jenis air yg diminum, gambar tengah muntah dan contoh muntahnya. Kalu boleh diambil sample muntah itu dan di buat analisis DNA supaya dpt diketahui siapa pemiliknya.

    Buat seperti Datuk trio, siap dengan video. Atau seperti Tuan Haji Saiful, siap dengan bukti lengkap.

    ReplyDelete