Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, December 20, 2010

Isobel Bukan Anak Saya – Bekas Suami Daphne Iking

daphne iking

Kantoi sudah. Mungkin itu yang boleh dikatakan apabila bekas suami Daphne Iking membawa anaknya, Isobel untuk dicheck DNA dan mendapati Isobel tidak memiliki DNA miliknya. Mungkinkah Daphne Iking memang benar-benar melakukan hubungan terlarang semasa perkahwinannya sehingga lahirnya Isobel?

Sampel spesimen tersebut kemudian dihantar ke Australia untuk diuji dan daripada laporan perubatan tersebut menerangkan bahawa saya bukan bapa kepada Isobel. Darah saya dan darah Daphne adalah jenis O tetapi Isobel memiliki darah jenis A.

Nampaknya kes mahkamah antara Daphne Iking, Ryan (bekas suami Daphne Iking) dan Darren (lelaki yang dituduh mempunyai hubungan sulit dengan Daphne) bakal membuka pekung di dada Daphne. Ryan khabarnya turut menunjukkan email dan salinan perbualan yang berbunyi “I love you” dan “You are my baby” di antara Daphne dan Darren.

Ryan juga memberitahu, beliau mengetahui Daphne dan Darren ada membuat rancangan untuk bercuti di Indonesia untuk melakukan hubungan intim. Turut dikemukakan di mahkamah ialah invois percutian di sebuah hotel di Bali, Indonesia yang didakwa antara Daphne dan Darren. Ryan sedang memberi keterangan terhadap Darren, 45, yang dinamakan sebagai defendan dalam saman peribadinya kerana didakwa memikat Daphne yang semasa itu masih berstatus isterinya.

Susah jugak ada bini cun melecun macam Daphne nie. Ramai sangat lelaki teruja nak mengorat. Hehehe. Kita tunggu kisah selanjutnya kelak.

Sumber Mstar.

No comments:

Post a Comment