Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Tuesday, February 1, 2011

Panas, 10 Selebriti Paling Popular Di Malaysia – Google Top Searches 2010

google 175x115 390x256 10 Selebriti Paling Popular Di Malaysia   Google Top Searches 2010

Maher Zain, menduduki tempat teratas dalam senarai 10 selebriti paling рοрυƖаr di Malaysia. Kemunculan beliau dengan lagu Insyallah menjadi siulan ramai, termasuk ada di antara mak-mak budak inginkan beliau menjadi menantu. Maher Zain juga akan membuat persembahan di Hotel Summit Subang pada 26 – 28 Disember ini dengan harga tiket bermula RM200 – RM1000.

Kematian Din Beramboi yang mengejutkan awal tahun ini menjadikan beliau sebagai selebriti ke-4 yang terpopular. Sehingga sekarang suara serta jenaka beliau di radio & lakonan lawak beliau di tv menjadi pilihan kami, Al-Fatihah.

hanis zalikha 16 10 Selebriti Paling Popular Di Malaysia   Google Top Searches 2010

Hanis Zalikha, model dan juga penyeri Twitter berjaya menduduki tangga ke-6 dalam senarai epik ini. Berwajah eksotik, Hanis Zalikha gemar melawak dengan kami, selain kerap menghantar tweet rаɡе, yang mengelikan hati. Contoh, Hanis pernah mengarut pasal pizza hut, fυnnу dow!

Konsert Adam Lambert bulan lepas membuatkan dia menduduki tangga ke-8. Walaupun desakan serta demonstrasi menghalang konsert Adam Lambert amat kuat, namun ia tetap berjaya dilaksanakan. Itu’lah, siapa suruh gay sangat!

Siti Nurhaliza, menduduki tangga ke-9 kekal dalam tangga 10 teratas. Tiada album terbaru, tetapi Siti tetap anggun dengan keluaran produk SimplySiti.

Paultan (Automotive News), blog kereta terbesar Malaysia menduduki tangga ke-10, juga paling legend. Merupakan rakan media kami paling akrab, Paultan ialah seorang lelaki tinggi yang memiliki hobi modify kereta BMW miliknya. Beliau juga amat kool dan senang didekati. Ayuh singgah ke sana, dan katakan hi kepada beliau.

Laporan penuh google di Google’s Top Searches οf 2010 – Malaysia .

No comments:

Post a Comment