Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Tuesday, February 22, 2011

Ratu Bikini, Raja Endon Mastura Putus Cinta. Kekasih Kini Bercinta Dengan Sahabat Baik 2 Tahun

kawanwirarajaendonsabrecopy Ratu Bikini, Raja Endon Mastura Putus Cinta. Kekasih Kini Bercinta Dengan Sahabat Baik 2 Tahun

Disclaimer: Sebahagian informasi dalam artikel ini datang dari forum hiburan terunggul, terhebat & terkemuka Malaysia, Cari.com.my.

Kami rasa, Raja Endon Mastura ini hanya berjaya mendapat spotlight dalam duni hiburan kerana isu percutian beliau bersama rakan rakan yang penuh dengan aksi berbikini.

Maka dengan itu, secara tidak bertauliah kami gelarkan pengacara TV ini sebagai Ratu Bikini. Atau kini ia’nya di’pegang oleh Fasha Sandha?

Raja Endon Mastura kini sudah putus cinta. Bekas kekasih beliau bernama Dato’ Wira Daim di’katakan kini bersama sahabat baik kepada Raja Endon Mastura sendiri, Sabrena Khalid.

Sebagai panduan untuk anda yang tidak kenal siapa mereka, gambar di’atas, dari kiri, entah siapa, Dato’ Wira Daim, Raja Endon Mastura & Sabrena Khalid.

Ketiga tiga mereka bersama rakan lain di’katakan sering bercuti bersama & Dato’ Wira Daim sebenarnya sudah lama menaruh perasaan terhadap Sabrena Khalid.

Dan, harapan lelaki ini tidak bertepuk sebelah tangan. Atas dasar cinta yang kuat antara mereka, Dato’ Wira Daim & Sabrena Khalid nekad tinggalkan pasangan masing masing untuk bersama.

Ini sebenarnya berita baik buat keluarga & rakan rakan Dato’ Wira Daim yang kurang senang dengan sikap peribadi Raja Endon Mastura yang di’label sebagai queen control, angkuh & sombong.

* Kredit to rotikaya.com

No comments:

Post a Comment