Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Friday, February 10, 2012

Hubungan seks dan tip untuk seks yang hebat

Hubungan seks : Tujuh tip hubungan seks untuk isteri

  1. Beritahu apa yang anda mahu pada suami anda. Tahukah anda suami anda tidak akan tahu jika anda tidak beritahu apa yang bermain di fikiran anda. Beritahu perkara sebenar supaya anda berdua boleh berseronok ketika mengadakan hubungan seks.
  2. Kawal kelajuan hubungan seks berlangsung. Jangan biarkan suami anda melakukannya terlalu laju sehingga dia seorang sahaja yang sampai inzalnya. Sedangkan anda belum rasa apa – apa lagi. Jika suami anda bergerak terlalu laju, anda tenangkan dia dengan pujuk rayu anda.
  3. Sentiasa berani mencuba perkara baru. Ambil tahu apa fantasi suami anda dan anda cuba realisaikan fantasi dia.
  4. Bersembang nakal dengan suami anda pasti akan memberi pengalaman baru pada setiap hubungan seks anda berdua.
  5. Cuba kesan bahagian badan anda yang sensitif. Ada wanita yang cepat terangsang jika si suami mencumbu bahagian tersembunyi. Anda kesan dan beritahu pada suami anda supaya dia boleh merangsang pada bahagian betul. Berterus terang adalah perkara yang disukainya.hubungan seks bahagia
  6. Mandi bersama sebelum melakukan hubungan seks. Jika ada masa lapang, bawalah suami anda untuk mandi bersama sebelum melakukan hubungan seks. Selepa mandi, kulit anda akan lebih sensitif pada sentuhan dan ia pasti akan beri perasaan nikmat lebih kepada anda.
  7. Cuba tewaskan suami anda dengan bersungguh – sungguh. Selain cuba berikan yang terbaik pada suami anda, anda cabar suami anda untuk tewaskan anda.

Tujuh tip hubungan seks untuk suami

  1. Fokus pada perbuatan untuk memuaskan isteri anda berbanding diri anda sendiri. Perbuatan ini secara tidak langsung akan memuaskan diri anda juga pada akhirnya.
  2. Gunakan tangan untuk meraba – raba badan isteri anda. Kulit isteri anda sensitif pada tapak tangan yang memberikan haba. Sentuh dan biarkan ia kekal lama sedikit di bahagian tertentu, kemudian anda gerakkan pada bahagian lain pula. Isteri anda suka jika anda meraba – raba seluruh badan kerana organ rangsangan wanita adalah pada seluruh badan wanta itu sendiri.
  3. Cari titik sensitif isteri anda. Ia boleh jadi berada dibelakang telinga, ketiak, peha bahagian dalam, tumit kaki dan bahagian – bahagian badan yang lain. Titik sensitif adalah bahagian badan yang apabila disentuh atau rangsang, ia akan menerbitkan perasaan sensasi secara seksual pada isteri anda. Anda boleh rangsang bahagian sensitif ini ketika anda bermain foreplay atau sedang ‘berdayung’.
  4. Lakukan dua hingga tiga rangsangan serentak. Apabila anda merangsang payudara isteri anda, anda rangsang juga bahagian lain seperti mencium atau meraba – raba bahagian badan yang lain. Rangsangan yang kerap dan konsisten pasti akan memuaskan isteri anda.
  5. Berikan dia orgasm sebelum anda memulakan persetubuhan. Adakalanya wanita sangat susah untuk datang inzal apabila bersetubuh. Jadi, anda berikan dia orgasm ketika foreplay untuk memuaskan perasaan seksualnya.
  6. Apabila anda bersetubuh, anda variasikan arah tusukan zakar dan kelajuan anda berdayung. Variasi ini pasti akan memberi kepuasan kepada isteri anda.
  7. Sentiasa berani gunakan teknk baru untuk melakukan hubungan seks. Kadangkala apabila anda cuba perkara baru, ister anda pasti akan lebih seronok untuk adakan hubungan seks dengan anda. Anda juga akan rasa lebih sensasi.

Selepas anda berjaya hasilkan hubungan seks yang hebat, anda perlu ada ramuan untuk kekalkannya. Berikut adalah beberapa tip untuk jadikan hubungan seks anda lebih hebat pada masa akan datang.

Tip Hubungan seks – pertama : Sentiasa mencuba perkara baru

Jangan hanya ulang proses yang sama sahaja ketika lakukan hubungan seks kerana ia pasti akan membosankan anda. Cuba kaedah baru dari semasa ke semasa supaya hubungan seks anda sentiasa mencetus sensasi yang hebat.

Tip Hubungan seks – kedua : Tip kedua ; Selongkar badan pasangan andahubungan seks suami isteri

Sentiasa kaji badan pasangan anda supaya anda jumpa titik rangsangan terbaru untuk di gunakan ketika merangsang pasangan anda nanti.

Tip Hubungan seks – ketiga : Lihat dan dengar

Anda perlu peka dengan rangsangan yang terjadi pada diri anda dan pasangan anda. Jika anda rasa perbuatan pasangan anda merangsang anda, anda beritahu dia supaya dia tahu. Jika anda melihat pasangan anda terangsang dengan perbuatan anda, anda tahu bahawa perbuatan anda telah memberi rangsangan yang sihat pada pasangan anda.

Tip Hubungan seks – keempat : Sentiasa cantikkan diri

Bagi wanita, anda perlu berusaha untuk cantikkan bentuk badan anda dan diri anda sendiri. Bagi lelaki pula,seksikan tubuh badan supaya nampak lebih maskulin di samping menjaga muka supaya sentasa bersih. Kecantikan dan keseksian tubuh badan akan sentiasa merangsang nafsu masing – masing.

No comments:

Post a Comment