Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, November 12, 2011

GAMBAR SEKSI AMANDA IMANI

Artis tempatan sekarang ini semakin menjadi-jadi fesyen CARA pemakaiannya.kalau dikira-kira memang payah untuk diseneraikan jumlah artis berpakaian seksi sekarang ini,hal salah disisi agam memang diorang tidak fikirkan lagi.adakah ini kerana hanya demi mendapat nama atau macam-macam lagi di dunia nyata!...hehe..pandai-pandai lah diorang fikiq sendiri.

Gambar seksi amanda imani ini pakaiannya dikatakan sebuah fesyen hollywood yang ditirunya untuk ke sebuah majlis hero baru-baru ini.fuhh..patutlah nak sangat amanda ini memakaikan baju berfesyen sedemikian rupanya kerana ke majlis hero pula..haha..pasti ramai jejaka-jejaka yang tampan kat situkan..hehe...apa-apa pun korang tengok lah sendiri fesyen gambar seksi amanda imani ini
p/s dah tengok tu sudah!..jangan nak lebih-lebih lagi ok..hahaha...pening dah google tu carikan korang!..:)
sumber-mangga online

No comments:

Post a Comment