Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, November 12, 2011

JUSTIN BIEBER BABY | ANAK JUSTIN BIEBER

Mariah Yeater telah mendakwa bahawa Justin Bieber telah memberitahu ini adalah kali pertama apabila mereka mempunyai perhubungan yang kurang sehat di belakang pentas pada satu-satu konsert beliau.

Yeater, 20, yang mengatakan bahawa Bieber adalah bapa kepada anaknya, kata penyanyi yang berusia 17 tahun telah memberitahu dia adalah seorang dara sebelum tergesa-gesa mengeluarkan pakaian dalam bilik mandi.
  1. Dia mendakwa mereka mengadakan hubungan seks di belakang pentas selepas prestasi di LA pada 25 Okt
  2. Beliau menuntut ujian paterniti dan sokongan yang mencukupi '
  3. Jurucakap Pop bintang sekeras-kerasnya menafikan dakwaan-dakwaan tersebut
California Yeater juga mendakwa bahawa pertemuan seksual dengan Bieber 'yang ringkas, berpanjangan hanya kira-kira 30 saat.
Berikut adalah gambar pertama wanita California yang telah dikatakan rahsia bapa oleh idola terbesar di dunia pop remaja, Justin Bieber
Yeater dilaporkan yang didakwa dalam kertas mahkamah bahawa dia mengadakan hubungan seks selepas Oktober penyanyi 25, 2010, konsert di Pusat Staples di Los Angeles.

Dalam afidavit, beliau dikatakan berkata pengawal keselamatan yang bekerja untuk Bieber mendekati dan 'bertanya jika saya mahu untuk bertemu Justin Bieber' sebelum penggembalaan beliau di belakang pentas.

'Selepas menunggu untuk tempoh yang yang singkat pada masa dengan beberapa wanita muda, Justin Bieber muncul dan melibatkan diri saya dalam perbualan,' Miss Yeater berkata.

Gambar pertama: Justin Bieber peminat Mariah Yeater dilihat buat kali pertama dengan kanak-kanak yang dia mendakwa bapa oleh idola remaja
'Segera, ia adalah jelas bahawa kita saling tertarik antara satu sama lain, dan kami mula ciuman. Tidak lama selepas itu, Justin Bieber mencadangkan bahawa saya akan pergi bersamanya ke tempat peribadi di mana kita boleh bersendirian.

'Saya bersetuju ... dan berjalan kaki ke kawasan persendirian, beliau memberitahu saya bahawa dia ingin berkasih sayang kepada saya dan ini akan menjadi kali pertama.

Beliau berkata beliau mengetuai ke bilik air di mana 'segera keperibadiannya berubah secara drastik'.
BABY DADDY?Penyanyi yang dijalankan ke atas Tarian Dengan The Stars malam tadi

Beliau kononnya mendakwa bahawa: 'Beliau mula menyentuh saya ... pada masa itu, saya bertanya kepada beliau untuk meletakkan kondom untuk perlindungan, tetapi beliau menegaskan bahawa dia tidak mahu. '

Yeater kini yang berusia 17 tahun telah mengambil ujian paterniti untuk 'saintifik mengesahkan dia adalah bapa kepada anaknya yang berusia tiga bulan, menurut majalah Bintang di Amerika Syarikat

Dalam dokumen mahkamah yang difailkan pada hari Isnin, beliau juga menuntut Bieber 'memberikan sokongan yang mencukupi untuk bayi saya'.
Pelik: Yeater mengemukakan melekap dengan filem yang dibalut di seluruh mukanya dalam gambar pada laman Facebook beliau
kurang ajar: Dalam rembatan lain, Yeater menunjukkan luar Gambar rajah dan tatu itu dengan mengangkat bahagian atas beliau dan memaparkan perutnya
Seorang jurucakap bagi Bieber menafikan dakwaan 'berniat jahat' manakala bintang sendiri telah menolak mereka sebagai 'gosip'"'Saya akan menumpukan kepada positif ... muzik,' katanya tweeted semalam.

Yeater mendakwa dia 19 tahun apabila dia telah dihasut oleh Kanada, yang sedang dating Selena Gomez, 19, paling dikenali untuk peranannya di Disney show Wizards of Waverly Place.

Bieber secara umum telah dilancarkan seks luar jangka pada masa lalu, berkata: 'Saya tidak fikir anda perlu mempunyai hubungan seks dengan sesiapa kecuali anda menyayangi mereka'

Walau bagaimanapun, dalam sentuhan yang pelik, Miss Yeater boleh menjadi salah satu yang menghadapi masalah kerana Bieber berumur 16 tahun pada masa kejadian itu dikatakan.
Sijil kelahiran: sijil kelahiran Tristyn Yeater, siapa tuntutan mahkamah yang mengatakan bayi Bieber dilihat tanpa butiran bapa di atasnya
Memfokuskan kepada muzik: Patung remaja yang berusia 17 tahun membawa ke halaman Twitter hari ini memberitahu peminat bahawa dia telah memilih untuk mengabaikan khabar angin dan sebaliknya menumpukan perhatian kepada muzik beliau
Di bawah undang-undang California, umur persetujuan 18 dan polis dikehendaki untuk memulakan siasatan rogol kepada apa-apa tuntutan kegiatan seks haram.Bayi - Tristyn Anthony Markhouse Yeater - dilahirkan pada 6 Julai.

Sementara itu, Yeater datuk Eddie Markhouse telah tampil ke hadapan untuk mendesak cucunya bercakap benar.

Beliau memberitahu Radaronline.com: 'Saya tidak tahu cerita sepenuhnya. Tetapi, dari apa yang saya faham, dia bertemu beliau pada konsert dan dia telah menghantar dua pengawal keselamatan luar pentas untuk membawa beliau di belakang pentas untuk bertemu dengannya.
Cara bersedia: Justin dilihat menjelang Tarian beliau Dengan prestasi The Star
Post menunjukkan: Ia telah dilaporkan wanita tersebut mendakwa dia mengadakan hubungan seks dengan bintang bawah umur ketika dia berumur 19-tahun-yang lama, di belakang pentas selepas satu konsert di Los Angeles

"Dia pada dasarnya seorang yang baik jujur​​. Dia ada hati yang besar. Dia seorang budak yang baik, dan dia mencintai bayi ini. '

Bieber telah menjual berjuta-juta rekod di seluruh dunia selepas mula-mula ditemui pada tahun 2008 ketika seorang pengurus tenaga kerja mahir dikesan video di YouTube.Album penampilan sulung Dunia Saya pergi platinum.
Apa yang Selena akan berkata? Justin sudah berteman dengan teman wanitanya sepuluh bulan yang lalu
Selena Gomez juga melangkah keluar malam walaupun khabar angin dan menghadiri acara amal di LA
Bieber telah dibesarkan oleh ibunya, Pattie sebagai seorang Kristian yang taat dan mengatakan bahawa dia ceramah kepada Isa dan 'dia sebab saya di sini'. Beliau dikatakan untuk berdoa sebelum konsert.

Bieber telah dating teman wanita Selena Gomez sejak akhir tahun lalu tetapi pasangan itu menunggu sehingga Oscar pada bulan Mac untuk membuat debut pertama mereka bersama-sama awam.

Bulan lalu ketika pasangan itu berdua di Winnipeg dan mereka menghabiskan malam amorous menonton perlawanan bola keranjang bersama-sama dan dilihat smooching dari kotak peribadi.
Dengan berpakaian turun: Selena merupakan kelihatan diiringi ke kerja di studio LA oleh pengawal peribadi pagi ini sebagai cerita hits gegala demam
Mereka juga menggunakan anjing bersama-sama, orang yang mereka menamakannya Baylor, dari sebuah pusat penyelamat binatang di Winnipeg pada 14 Oktober.

Bieber meneruskan tugas profesionalnya malam tadi ekoran tuntutan dengan prestasi pada Tarian Bersama Bintang.

Gomez juga melangkah keluar dengan kemunculan permaidani merah di acara amal di Los Angeles.
sumber dailymail

No comments:

Post a Comment