Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, June 14, 2010

Epik Video Lucah Ariel Peterpan, Luna Maya & Cut Tari

Tidak lengkap rasanya kalau kami tidak merasa sedikit tempias kegilaan orang ramai mencari 2 video lucah paling hangat hari ini.luna ariel cuttari (Garis Masa) Epik Video Lucah Ariel Peterpan, Luna Maya & Cut Tari

Secara jujurnya, kami sudahpun melihat kedua-dua video itu & sebagai penganalisis video lucah bebas, kami berani cakap video tersebut bukan sengaja di’ada-adakan.

Entri ini di’terbitkan bukan untuk menggalakkan orang ramai mencari video yang sangat mudah di’jumpai tersebut, tetapi mengumpul perkembangan kes yang turut menjadi ‘perhatian’ masyarakat antarabangsa.

Tidak’lah sampai Barack Obama keluarkan kenyataan rasmi, tetapi keprihatinan Paris Hilton melalui Twitter bisa menjadi indikasi (wah tiba-tiba jadi Indonesia).

Berikutan penyebaran video lucah tersebut, Unilever Indonesia yang mengikat Luna Maya & Ariel Peterpan untuk iklan Lux menghentikansiaran iklan yang melibatkan mereka.

Di Twitter, kata kunci ‘Ariel Peterporn’ menjadi kata kunci paling popular selama lebih 12 jam & ini menarik perhatian Paris Hilton yang kemudianbertanya siapa Ariel Peterporn.

Sumber liar juga turut menyebut yang Lady Gaga & Justin Bieber turut memberi perhatian kepada kata kunci ‘Ariel Peterporn’ namun tiada bukti yang di’sertakan.

Pihak berkuasa Indonesia malam tadi telah mengeluarkan arahan untuk Ariel Peterpan, Luna Maya & Cut Tari untuk tampil memberi keterangan kepada pihak polis & mereka mengklasifikasikan kes ini sebagai kes berat.

Namun sehingga ke hari ini, Ariel Peterpan mahupun Luna Maya & Cut Tari tidak mengakui yang mereka terlibat dengan penghasilan video video lucah tersebut.

No comments:

Post a Comment