Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, June 27, 2010

Gambar Aliff Aziz cemolot

Al-kisah’nya, Aliff Aziz yang popular dengan lagu Sayang-Sayang telah di’kantoikan oleh orang di luar sana dengan aksi’nya bercium bersama seorang gadis, yang berbulu lebat..erkss. Lain kali kasi wax la dulu dik non oii, buruk beno haa…

..

..

Well, adegan bercium-cium sudah menjadi lumrah biasa dalam dunia hiburan. Gamak’nya kalau tidak bercium, memang tak sah.Aku ingin tahu juga apa yang bakal di’katakan oleh Aliff Aziz. Tolong jangan berikan alasan skeptikal seperti, ‘Gambar di-superimpose’ dan ‘Itu hanya’lah lakonan’. Aku sudah bosan!

Berikan jawapan seperti, ‘Lelaki itu bukan saya’ atau ‘Memang saya yang cium, so what?’. Kan ke lebih kool begitu. Aku pasti, kau akan lebih popular di sini. Lagi gambar panas selepas ini, jangan lupa blacklist mamat ni.

No comments:

Post a Comment