Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, May 16, 2010

Amber Chia pregnant tiga bulan

Taniah buat Amber Chia yang kini dikatakan telah mengandung tiga bulan hasil daripada perkahwinanya bersama Adrian Wong yang diadakan secara rahsia di bali pada bulan march yang lepas… Berhasil juga perkahwinan mereka berdua ni kan.. kalau nak dikirakan, macam pelik juga, macam mana Amber Chia boleh pregnant tiga bulan sedangkan apa yang kami tahu perkahwinan mereka diadakan pada bulan March yang lepas..

Tapi itu semua tak penting.. yang penting Amber Chia dan Adrian hidup bahagia setelah bergelar suami isteri yang sah.. ditambah pula dengan berita yang mengembirakan ni.. pastinya hidup mereka berdua bertambah bahagia disaat menanti kehadiran orang baru dalam hidup mereka… Amber Chia juga berkongsi berita gembira ini bersama peminatnya di blog AmberChia.tv, jom kita baca apa kata Amber Chia…

Yes, I am three months pregnant!, I found out about the pregnancy straight after my wedding, and I was so excited that I wanted to tell everyone about it! But knowing that the wedding itself was going to catch a lot of people by surprise, both Adrian and I decided to focus on making it one that we’ll both remember, and announcing this when the time is right. Well, for us, the time is now right. Truth be told, I wanted this to come from me as I do not want people to speculate on what is essentially a miracle.

MyGosip berharap Amber Chia telah bersedia dari segi mental dan fizikal untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang ibu yang baik.. Tak sabar kami nak melihat wajah anak pertama Amber Chia ni.. kami berharap semuanya berjalan dengan lancar dan baik.

Amber Chia pregnant megandung tiga bulan

No comments:

Post a Comment