Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, May 10, 2010

Seks Di Bilik X-Ray oleh Mat Dispatch Bersama Isteri Muda

elizabeth_bogel2

Kisah mengenai sepasang suami isteri melakukan seks di bilik x-ray pula menjadi tajuk kedua pada hari ini. Apa yang saya ingin jelaskan disini?

Kenapa Kosmo menjadikan isu ini pada muka hadapan surat khabar mereka? Tidak lain tidak bukan semua ini untuk melariskan jualan surat khabar mereka kerana isu gambar separuh bogel elizabethdan seks mat dispatch dengan isteri mudanya di sebuah bilik x-ray menjadi topik perbualan sejak beberapa hari sebelum ini.

Jadi tidak hairanlah dan tidak salah jika ramai dikalangan blogger mengambil kesempatan untuk mendapatkan traffik ke blog masing-masing termasuk saya kerana isu seks dalam bilik x-ray dan gambar separuh bogel ini merupakan pencarian utama ketika ini.

Selepas membaca artikel mengenai seks mat dispatch dengan isteri muda beliau pada hari ini terasa juga tidak berapa berkenaan dengan kenyataan surat khabar ini.

“Apabila KOSMO! menyiarkan empat gambar aksi seks itu semalam, beberapa rakan sekerja wanita itu telah mengecam wajahnya” petikan kosmo 18 feb m/s 2.

Adakah perlu untuk mereka menyiarkan gambar tersebut? Apa tujuan? Memalukan mangsa? Melariskan jualan? Mungkin untuk memastikan kebenaran?

Kalau surat khabar boleh memuatkan video mungkin 7 siri rakaman video lucah mat dispatch dengan pasangannya dibilik x-ray ini turut dimuatkan.

Mereka sudah suami isteri jadi, isu ini bagi saya tidak lah kita dapat menyalahkan pihak pasangan terbabit cuma kesilapan mereka kerana merakamkan adegan mereka ditambah pula kecuaian diri sehingga telefon bimbit isteri nya dicuri.

Lagi malang kerana diupload pula ke dalam website oleh orang yang tidak bertanggungjawab. Maka terjadi lah isu sebegini.

Moral yang dapat di ambil ikhtibar dari isu ini jangan simpan koleksi berharga anda. Semadikan dalam diri anda sahaja ;)

No comments:

Post a Comment