Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, May 16, 2010

Kereta Stacy yang dimenangi dalam AF6 kemalangan

Agak kesian kami dengan Stacy kerana kereta yang dimenangi Stacy sebagai juara Akademi Fantasia ke-6 (AF6) terbabit dalam satu kemalangan jalan raya pada hari Ahad yang lalu di Bandar Kinrara Hancur.. Tapi buat peminat Stacy, korang tak payah risau, sebab bukan Stacy yang pandu kereta tu tapi Abang Stacy, Chelton… Abang Stacy mengalami patah kaki selain buku lalinya hancur dalam kemalangan tu… Nasib baik Stacy tidak ada bersama kan.. kalau tidak, tidak boleh la Stacy ‘mengegar dunia’ lagi bersama Adam.. hehe…

Kemalangan berlaku disebabkan Kereta yang dipandu Chelton gagal dikawal dan terus merempuh pembahagi jalan… Walaupun kereta Peugeot 307 bernilai lebih RM70,000 tu remuk akbiat kemalangan jalan raya, Stacy tetap bersyukur kerana abang kesayanganya, Chelton selamat.. cuma cedera dikaki je.. Semasa kejadian berlaku Stacy dikatakan sedang bercuti di Sabah bagi meraikan hari ibu dan hanya diberitahu mengenai kemalangan tu oleh ahli keluarga Stacy..

MyGosip berharap Stacy bersabar dengan berita ini dan kami harap Chelton cepat-cepat sembuh daripada kecederaan dikakinya seperti dahulu kala..

kereta stacy remuk dalam kemalangan jalan raya

No comments:

Post a Comment