Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Thursday, January 13, 2011

Kahwin Demi Seks

Demi Seks, sanggup kahwin lain dan beristerikan pelacur,gadis urut bagi memuaskan nafsu. Berlagak konon-konon orang kaya bagi mengaburi mata Pelacur/gadis seks agar mereka sanggup berkahwin dengannya. Entry saya sebelum INI ada menyebut" Women Give Sex To Get Love and Men Give Love To Get Sex" tapi yang ni lain pula "Women Give Sex to get Money and Men Berlagak Banyak Duit to Get Sex"

SEBAHAGIAN wanita pekerja seks di pekan Danok memeluk Islam dan berkahwin dengan lelaki Malaysia untuk mencari kesenangan. -Credit Info dan Gambar to Berita Harian -

" Pekerja seks berkahwin lelaki tempatan untuk kesenangan.

DANOK, THAILAND: Segelintir lelaki Malaysia yang kemaruk beristeri lebih, dikesan menjadikan pekerja seks dan tukang urut Thailand sebagai sasaran untuk dijadikan isteri mereka sejak dua tahun lalu.

Difahamkan, kebanyakan lelaki terbabit berkunjung ke sini untuk berfoya-foya di pusat hiburan yang banyak di sini dan berlagak sebagai orang kaya sebelum mengajak pekerja tempat berkenaan berkahwin.

Imam Masjid Fathuislami yang juga Jurunikah Bertauliah selatan Thailand, di sini, Sufian Ismail, berkata kebanyakan wanita terbabit berkahwin semata-mata kerana mahukan kemewahan dan tidak pernah memeluk Islam sepenuh hati. " - Lebih lanjut bolehla baca di SINI (Kahwin Demi Wang) -

Malang sungguh nasib wanita itu, mahukan kemewahan rupanya ditipu lagi. No wonder terdengar sekarang ini, zaman kini, Suami pun dah ada yang jual Isteri. Mungkin golongan sebeginila yang dimaksudkan. Terlepas ke mulut buaya, masuk ke Mulut naga. Andai hasil perkahwinan itu dikurniakan anak dan mereka bercerai, apakah nasib anak itu agaknya?

Si Lelaki berkahwin demi Seks, Si wanita pula kahwin demi wang. Yes, money can't buy u happiness but "Duit membuatkan Mata dan Mata Hati Buta"

No comments:

Post a Comment