Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Thursday, January 13, 2011

Rahsia Isteri Super

Rahsia Isteri Super

Fuhh, mengkagumkan. Itulah yang dapat ku katakan bila membaca Muka Depan Harian Metro yang bertajuk Isteri Super|Rahsia Wanita 23 Anak ,60 Cucu. Antara yang menarik :

1) Seperti bayi yang akan berhenti merengek selepas dapat menyusu, begitu juga halnya dengan si suami yang akan layu ketika ‘disusukan’,” begitulah nasihat Mansura Sirai tanpa segan silu menceritakan rahsia kerukunan rumah tangganya

2) Ibu berusia 65 tahun yang melahirkan 23 cahaya mata ini mengakui payudara isteri memainkan peranan utama bagi menawan suami dan mengelaknya beralih cinta kepada wanita lain.

3) Bayangkan perasaan suami apabila melihat tubuh kita kendur di sana sini, sudah pasti hilang selera untuk bersama dan menjadi alasan mencari pucuk muda yang lebih gebu.

4) Payudara perlu dijaga sebaik-baiknya dan antara caranya ialah memakan jamu dan bersenam.

5) Ketika suami marah, kita sebagai isteri perlu berdiam diri dan jangan sesekali melawan kerana ‘harimau’ yang mengamuk pantang dicabar,” katanya.

Mansura berkata, perkara sama perlu dilakukan suami apabila melihat isteri dalam keadaan marah.


Honestly, sebagai seorang suami dan lelaki , i tend to agree with her. Payudara : Pandangan Pertama Kaum Lelaki . Kalau Si Isteri sanggup mencantikkan diri untuk ke tempatkerja or keluar rumah, apa salahnya mencantikkan dan menjaga antara aset paling berharga buat si Suami. Lagipun, untuk masa depan n long term kan?

Tepuk dada,tanya selera..Mungkin some of "Suami segan untuk menjawab bila ditanya, takut dikata tidak boleh terima seadanya". Namun, faham-fahamla, lelaki lebih suka menyimpan dari meluahkan. Tup2, dah pasang lain di luar, so beringat sebelum kena. Tak gitu?

P/s : Tergelak bila baca Part ni " “Seperti bayi yang akan berhenti merengek selepas dapat menyusu, begitu juga halnya dengan si suami yang akan layu ketika ‘disusukan"

P/s/s : Apa pula kata anda? Pentingke menjaga Aset berharga ini bagi Si Isteri?

No comments:

Post a Comment