Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Thursday, January 13, 2011

Mee Rebus Terengganu | Tertunailah Hasrat Di Hati

Akhirnya, tertunailah juga hasrat di hati ketika pulang ke Kampung 2 Minggu Lepas. Saya minta mak masakkan makanan kegemaran saya sejak kecil lagi, tak lain tak bukan :


Mee Rebus Terengganu
Masakan Mak Memang terbaik

Nampak macam Mee Sup kan? tapi lain skit, secret Ingredientnya adalah lada hitam, memang inilah favourite saya dari kecil lagi. Kat KL ni susah nak dapat, nasib baiklah sekarang ni Isteripun dah pandai masakkan, memang sedap....

Lagi Syok Bila Pekena Sekali Dengan Keropok Lekor dan Kuih Muih Yang Lain

Mee Rebus Terengganu makanan kegemaran saya
Rasanya lazat dan menggiurkan saja
Tertunailah hasrat di hati sudah semestinya
Minggu ini Isteri masakkan sedap juga, lain kali saya updatekan ya?

P/s : Apa pula makanan kegemaran anda pula?

No comments:

Post a Comment