Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, August 9, 2010

Bestnya Air Terjun Dekat Thailand..Mandi Sambil Dikelilingi Ikan

wahh..bestnya la kalau dapat mandi air terjun...seronok kan..dah la air dia sejuk giler...heaven nya...macam ellis..ellis selalu mandi dekat sagil je..best tau...memang sejuk gila...air dia pun bersih je...tak de pun kotor...sebab tempat tu memang terjaga....

tapi kan..ada satu air terjun ni...tempat dia banyak gila ikan..serious ikan banyak..mandi sambil dikelilingi ikan...errkkk..x sanggup ellis...geli i..kang tak pasal-pasal ikan tu gigit kang...masuk dalam seluar ke...ekeke....tapi air terjun tu tak ada kat Malaysia ni...dia ada kat negara jiran kita iaitu Thailand...jom kita tengok gambar kat bawah ni..best tau...cool jerk...







best kan??? teringin nak pergi...nak tengok sendiri macam mana mandi sambil di kelilingi ikan yang banyak macam tu....

No comments:

Post a Comment