Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Friday, August 27, 2010

Marshanda rahsia tarikh nikah


BEN dan Marshanda banyak melakukan aktiviti bersama sepanjang Ramadan.


PASANGAN kekasih Marshanda dan Ben Kasyafani nampaknya menjalani ibadah puasa dalam suasana gembira. Apa lagi mereka akan bernikah nanti. Lantas banyak aktiviti mulia di bulan Ramadan dilakukan mereka bersama-sama.

"Ya, puasa tahun ini kami amat gembira kerana banyak aktiviti mulia kami lakukan bersama. Semoga semuanya mendapat berkat," kata Marshanda.

Malah sambil berseloroh, Ben mengatakan berpuasa dengan Marshanda membuat dia lupa akan rasa lapar dan dahaga.

Katanya: "Puasa tahun ini paling enak. Banyak kegiatan, sehingga terlupa tentang lapar dan dahaga."

Saat ditanya tentang rencana balik kampung, Marshanda mengaku jika dirinya tidak akan balik ke kampun seperti kebanyakan orang. Ini kerana, semua keluarga besarnya memang berada di Jakarta.

Kemudian saat disogok tentang persiapan pernikahannya, pelakon itu mengunci mulut daripada memberi sebarang informasi. Marshanda tetap enggan untuk membicarakan soal rencana persiapan pernikahannya. Dia mengaku tak mahu dirinya terbeban memikirkan rencana besar itu.

"Doakan saja semoga semua rancangan berjalan lancar," kata Marshanda ringkas.

Sementara itu, Ben pula mengatakan jika dirinya dan Marshanda memang telah menjalani proses itu. "Nantilah, kami juga masih dalam proses. Belum ada persiapan ke arah itu," ujar Ben.

Dia turut menegaskan, mereka tidak akan melangsungkan perkahwinan secara senyap. Dirinya juga berjanji akan mengundang wartawan ke pernikahan mereka kelak.

"Insya-Allah wartawan tidak akan kami lupakan," katanya lagi.

No comments:

Post a Comment