Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, August 21, 2010

Suami Naik Angin, Arah Cut Tari Duduk Rumah

KES video lucah yang turut melibatkan Cut Tari telah membawa impak besar dalam kehidupan artis tersebut.

Setelah kehilangan beberapa pekerjaannya, dia juga kini tidak dibenarkan oleh suaminya, Yohannes Yusuf Subrata untuk ke luar dari rumah.

“Ketika kes ini terjadi Yusuf telah mengeluarkan larangan tersebut termasuklah tidak menemui rakan-rakan atau bersiar-siar secara bebas di luar.

Peguam mewakili Cut, Hotman memberitahu bahawa Yusuf telah meninggikan suara terhadap Cut Tari dengan kata-kata: “Mulai sekarang kamu jaga anak sahaja di rumah” dengan nada yang tinggi.

Bagaimanapun, larangan itu tidak membuat Yusuf meninggalkan isterinya ketika menghadapi masalah tersebut. Dia juga kelihatan sentiasa berada disamping isterinya dan memberi sokongan padu.

“Yusuf tak pernah bosan menemani isterinya ketika menjalani pemeriksaan berkaitan video lucah tersebut, malah ketika Cut Tari berbincang dengan saya tentang kes ini, Yusuf sentiasa menemaninya.

“Dia memang sangat mencintai isterinya itu,” jelas Hotman.

Dalam pada itu, Cut Tari yang sangat tertekan dengan kes ini mengaku takut keluar rumah dan berhadapan dengan masyarakat. Dia juga bimbang tentang pandangan orang terhadap dirinya ketika ini.

Tambah Hotman lagi, Cut Tari kini sedang berusaha menjalani kehidupannya seperti sedia kala biarpun agak sukar.

“Sekarang Cut Tari sudah cuba untuk hidup seperti manusia normal. Seperti juga orang sakit ia akan pasti sembuh,” ujarnya.

No comments:

Post a Comment