Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Monday, August 30, 2010

Galang Cinta Kirana – Pernah Ada Anak Luar Nikah?

Wahh sejak dua menjak ni kemain lagi aku tengok blog kengkawan cerita pasal sinetron Cinta Kirana kat Astro tuh. Korang ingat aku tak tengok ke?.. hehehe aku pun layan gak sinetron Indonesia ni. Kali ni cerita Cinta Kirana pula. Oh ye aku tak nak cakap pasal cerita Cinta Kirana tu, tapi aku nak bagi tahu yang lelaki hero si Galang atau nama sebenarnya Randy Pangalila pernah ada anak luar nikah.! haiihhh betul ke nih?.. haha tipu je semuanya prank untuk si Randi ni dalam rancangan Jebakan Batman (Indonesia). Hihi lawak kan video ni.. korang tengok lah sendiri..

Mesti ramai awek kat Malaysia ni benci sama Randy Pangalila kalau dia betul-betul melakukan perkara tak senonoh ni kan.. tapi ini hanyalah prank ala-ala Wakenabeb tuh je.. apa-apa pun jom lah layan video ni.. dan jangan lupa tonton Cinta Kirana di Astro ye..

Info : Selain berlakon, Randi Pangalila ni juga seorang penyanyi tau…!

No comments:

Post a Comment