Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, March 17, 2012

Gambar Tuan Guru Nik Aziz Semasa Remaja



  • 36
    Share

Gambar Tuan Guru Nik Aziz Semasa Remaja

Muka mereka yang beriman ni, kalau kita pandang , hati kita pun akan terasa tenang dan bahagia. Sebab Nur dan Cahaya keimanan Allah dah kurniakan kepada mereka atas ketaatan mereka dengan perintah Allah dan melakukan segala yang Allah suka. Tak kira hensem atau tidak, tapi dimuka orang beriman ni seperti ada sesuatu yang buat kita nak tengok muka dia sepanjang masa kan? Agaknya bagaimanalah rupa Rasulullah SAW. Pastinya lebih indah dari segala galanya.

Kali ni aku nak kongsi tunjukkan gambar Tuan Guru Nik Aziz semasa muda remaja. Sangat kacak dan hensem kan? Memang muka orang orang beriman.

p/s : I love pimpinan Tuan Guru Di Kelate :)

Sumber

No comments:

Post a Comment