Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, March 17, 2012

Rumah terbalik di Talibong, Tamparuli, Kota Kinabalu, Sabah

Pengalaman ringkas

Lokasi rumah terbalik ni terletak di tamparuli.Kalau dari k.kinabalu nak menuju ke kundasang, mesti boleh nampak dari tepi jalan. Agak unik sebab satu-satunya rumah terbalik yang ada kat sabah. Masuk dalam rumah, segalanya terbalik..kita berjalan kat siling rumah. Segala TV, perabot, peralatan rumah berada dalam keadaan terbalik..maksudnya nak tengok TV kene pandang ke atas la..rasa agak pening2 juga kalau tak biasa. Paling syok kat bilik air..mangkuk tandas kat atas..agak2 nya la kalau rumah ni ada penghuni yg duduk..mcm mana dia nak buang air…:) kalau datang ke sabah, jemput la singgah kat rumah terbalik..bayaran masuk RM 10 utk seorang (dewasa) RM 5 untuk kanak-kanak..maaf gambar dlm rumah takde..sbb tuan rumah tak izinkan ambil gambar dalam rumah..-zul



terima kasih la bebanyak.. Ada rezeki memang nak datang sini.Nak tau jugak macamana isi dalam rumah ni..

No comments:

Post a Comment