Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, March 17, 2012

Tanda-tanda Gadis Yang Masih Perawan

DAHI
Biasanya, gadis yang masih suci mempunyai dahi yang licin. Kedutan karena sudah tidak suci, berbeza dengan kedutan wajah yang dimakan usia. Kedutan suci yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bicara, sementara kedutan karena dimakan usia senantiasa nampak dan kekal.
Kedutan di dahi kerana hilangnya kesucian tidak mudah dihilangkan dengan menggunakan krim. Cuba perhatikan dahi gadis yang sudah bersuami dengan yang belum. Perempuan yang sudah sudah terdapat beberapa kedutan garis2 timbul dan melekuk didahinya. Perhatikan betul2 sebab garis2 itu tidak jelas.


HIDUNG
Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya akan nampak merah. Manakala gadis yang tidak suci hujung hidungnya berwarna merah pucat, kadang-kadang, warna merahnya tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat. Bagi lelaki yang suka merosakkan kesucian wanita, hidungnya berbelang, lalu disebut lelaki hidung belang.

3. MATA
Kita menggunakan mata untuk memandang dan melihat seseorang. Kadang-kadang, kita memandang wanita cantik dibagian luar saja, tapi bagian dalamnya tidak. Untuk mengetahui wanita itu masih dara atau tidak, cubalah tengok matanya. Apabila bahagian bawah kelopaknya terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam, bererti gadis itu sudah tidak dara lagi, mungkin sudah bersuami.

PUNGGUNG
Punggung gadis berubah melalui 2 proses, iaitu:
-Punggung gadis menjadi besar kerana proses hormon.
-Punggung gadis menjadi besar kerana lelaki.
Punggung yang selalu disentuh lelaki akan menjadi besar, terutamanya yang sudah berhubungan seks. Manakala punggung gadis yang masih dara, walaupun membesar tetapi ia masih kelihatan cantik, sebab masih kenyal dan tegang serta tidak lembut dan jatuh. Semasa berjalan, punggung seseorang tidak goyah sebab dagingnya masih solid dan tidak lembut kalau dipegang, maksudnya dia masih perawan. Bagi yang pernah melakukan hubungan intim, punggungnya memang berisi dan besar tetapi tidak solid, punggungnya nampak jatuh.
Semasa melakukan hubungan seks, lebih kurang 90% hormon yang ada di bagian punggung akan tertumpu kebagian kemaluan, sebab di masa kepuncak (organsme), punggung gadis menjadi tegang. Apabila sudah selesai hubungan intim, punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh. Lebih kerap gadis itu melakukan seks, maka punggungnya akan semakin jatuh, lesu dan leper.

TELINGA
Gadis yang tidak pernah disentuh oleh lelaki, telinganya kelihatan cantik dan nampak bersih, tetapi gadis itu pernah disetubuhi atau telinganya pernah digigit atau dicium dan disentuh, secara semulajadi bentuk telinga gadis itu akan berubah menjadi lebih leper sedikit dan tidak lagi kemerah-merahan dan menjadi pucat. Bagi gadis yang masih dara tapi pernah kena sentuh lelaki, pucatnya tidaklah ketara sangat.

BUAH DADA (payudara)
Peranan buah dada memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki, tetapi buah dada juga sebagai bukti sekiranya gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah disentuh sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah pernah sentuhan, buah dada itu kurang tegang dan sedikit lebih besar daripada pada ukuran asalnya. Lebih kerap disentuh, buah dadanya lebih kendur. Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit daripada biasa. Buah dada yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, tetapi jangan sewenang-wenangnya menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kerana kena remas. Sebabnya, buah dada yang besar kena remas dan yang besar agak berbeza terutamanya dari segi ketegangannya.
Buah dada yang kena remas menjadi besar tetapi tidak tegang, sementara buah dada yang besar secara semulajadi sentiasa tegang dan tidak bergoyang semasa berjalan. Manakala buah dada yang selalu disentuh bergoyang-goyang atau terhayun-hayun seperti telinga gajah, kekiri, kekanan, keatas, kebawah dan kadang-kadang melambung2 ketika gadis itu berjalan atau berlari.

GARIS TELAPAK TANGAN
Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua telapak tangannya berwarna pucat tidak merah apabila ditekan. Satu cara lagi, cuba perhatikan telapak tangan kanan, jika ada garis putus-putus di bahagian tengah, bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus2 berarti ada kemungkinan kesuciannya belum hilang.

No comments:

Post a Comment