Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, March 31, 2012

Sudah Dua Bulan.. Farah Lee & Ally Iskandar Diijabkabulkan

Sungguh bahagia bila kami mendengar cerita cinta dan kasih sayang..daripada Farah Lee, isteri kepada Ally Iskandar.. Kebahagiaan masih umpama seperti baru kahwin.. gurauan umpama seperti malam pertama ..ehehe nie kami jea tambah.. tapi yang lecehnya diorang nie long distant.. satu kat korea satu kat Malaysia.. guna facetime jea.. atau skype nak berhubung..

gambar-farahlee-allyiskandar-berbulan-madu

INDAH .. SEWAKTU BERBULAN MADU KE NIE?

gambar-farahlee-allyiskandar-berbulan-madu

CANTIK BAJU NIKAH FARAH LEE NIE..

alhamdulillah, alhamdulillah. alhamdulillah. Allahuakbar, air mataku berderai. badan menggigil dan seluruh badanku panas (tapi aku cover la kan, banyak camera kotttt uollzz). perasaan ketika itu tidak dapat aku ungkap dengan kata-kata. seperti ada suatu kuasa yang masuk ke dalam diri. mungkin itu cara Allah menyatakan padaku bahawa “engkau bukan lagi hak ibu bapamu. sekarang engkau adalah hak sepenuhnya insan bernama ally iskandar bin mohd mardzi. ketaatanmu adalah kepada dia. redhaKu kepadamu adalah bergantung kepada redhanya kepadamu.”
sudah masuk dua bulan perkahwinan kami. alhamdulillah, masih rasa keberkatan mereka yang banyak mendoakan kesejahteraan rumah tangga kami. harapnya doa itu tiada berhenti. amin.. perkataan ‘sudah dua bulan’ atau ‘baru dua bulan’ kadang datang silih berganti. ‘sudah dua bulan’ tapi aku masih rasa seperti baru semalam berkahwin, kebahagiaan jelas terasa (waaa.. suami kat malaysia, aku kat korea ?.?). ‘baru dua bulan’ tetapi banyak yang telah aku pelajari dari perkahwinan ini, dan masih belajar.

No comments:

Post a Comment