Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, March 17, 2012

Izara Aishah sudah ada kekasih hati

Pelakon Izara Aishah sudah berpunya!
“Saya sudah ada kekasih hati dan saya sudah berpunya,” kata Izara saat ditanya perihal cinta hatinya.
Pengakuan jujur dan ikhlas itu cukup untuk menggambarkan yang dia tidak menyorokkan apa-apa. Bagi Izara itu merupakan lumrah hidup setiap manusia yang tidak boleh lari daripada memiliki perasaan ingin dikasihi.
Bila ditanya siapakah jejaka yang berjaya mencuri hatinya itu, Izara enggan mendedahkan gerangan lelaki tersebut.
“Apa yang boleh saya katakan kami sudah lama berkawan. Sejak di tingkatan dua lagi kami sudah berkenalan dan sehingga hari ini hubungan kami masih baik.
“Paling penting dia pandai mengambil hati saya, bertanggungjawab dan sentiasa menyokong kerjaya seni saya untuk lebih maju.
“Kalau nak tanya apa akan jadi pada hubungan kami, masih terlalu awal untuk ditelah. Jangan risau saya belum lagi nak kahwin dalam masa terdekat ni,” kata Izara berjenaka.
sumber: informasi.my

No comments:

Post a Comment