Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, March 3, 2012

Masalah Sembelit dan Susah Buang Angin

Gambar Hiasan
Dapat aku bayangkan macammana rasanya menahan ketidakselesaan tubuh badan untuk melakukan sebarang kerja kalau 1-2 hari tak boleh buang air besar ke , air kecil ke dan juga tidak boleh buang angin (kentut) .Semua perkara yang disebutkan ini merupakan nikmat yang tidak ternilai buat manusia. Kalau Allah tarik balik nikmat ini semua, memang kacau bilau hidup ni.
Semalam memang aku terkena sembelit dengan susah buang angin. Angin kalau dah naik kepala memang otak rasa berat dan buat kerja pun jadi hilang fokus. Apalagi , masa tu kat tempat kerja, Susu Kambing Higoat aku ada kat rumah, maka menahanlah kembong dengan tak boleh buang air besar sampai ke petang. Perrghh!!! Punyalah azab aku nak tunggu, Allah aje yang tau betapa menderitanya aku semalam.


Annis dan Susu Kambing Higoat
Sampai rumah je , aku terus gi bancuh Susu Kambing Higoat , terus je minum. Dalam 5 hingga 10 minit dah dapat rasa kesannya. Akhirnya aku berjaya mengeluarkan bahan perkumuhan yang dah sehari tersimpan dalam badan. Fuh !!! Lega !!! Pasti ramai yang tak percaya cakap saya ni kan , sebab anda masih tak cuba lagi . Selagi tak cuba, selama-lamanyalah anda mungkin akan melabel saya sebagai scammer atau saja nak melariskan jualan susu kambing higoat ni . Please !!! Say NO to SCAM!!! Ini adalah susu kambing asli dan tiada bahan yang memudaratkan terkandung dalam susu kambing Higoat ini. Pihak syarikat HR Marketing telah menginsuranskan produk ini dengan nilai USD 1 Million . Itu sudah menunjukkan bahawa produk keluaran HR Marketing bukan calang-calang produk kesihatan.
Susu Kambing Higoat is The Best !!! 5 Stars to You !!!
Susu Kambing Higoat is The Best !!! 5 Stars to You !!!

No comments:

Post a Comment