Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Thursday, April 14, 2011

Farah AF2 nak kahwin dah

Farah AF2 ni rupanya sudah bertunang pada akhir Disember 2010 yang lalu. Memang menjadi satu kejutan besar. Bertunang dengan ahli perniagaan lagi tu, namannya J. Syukurlah kalau macam tu. Ni nak kahwinnya dengar-dengar pada tahun ni. Hai, baguslah, makin cepat makin bagus, jangan tunang lama-lama, nanti fitnah yang timbul. Kan susah tue.

"Tarikh belum ditentukan lagi, mungkin kedua ibu bapa kami yang akan tentukan kelak. Cuma harapan saya biarlah tarikh bersejarah itu dapat dihadiri oleh insan-insan yang saya sayangi seperti nenek-nenek saya.

"Maklumlah mereka ini semua dah tak berapa sihat jadi itu yang paling saya risaukan. Doa saya semoga mereka dapat hadir di majlis tersebut,"

"Saya sangat sibuk kini namun sudah mula mencari-cari kelengkapan yang perlu. Tapi yang sangat terujaadalah kedua-dua orang tua saya. Mereka yang bertungkus lumus mahukan itu dan ini. Mereka pilih apa saja dan saya tak ada masalah untuk terima cuma kadang kala bertukar-tukar pendapat sahaja," katanya. -Murai

No comments:

Post a Comment