Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, April 16, 2011

SUSU KAMBING HiGOAT MEMANG TERBAIK!

HiGOAT
http://www.SusuKambing.biz/HiGOAT1
Susu Kambing Segera TINGGI PROTEIN, TINGGI KALSIUM,TINGGI SELENIUM, TINGGI VITAMIN RM36.60 (15 paket)






Kebaikan2 & khasiatnya:-

SUSU TERBAIK SELEPAS SUSU IBU
Tidak menyebabkan alahan
Menguatkan sistem imunisasi tubuh
Bersifat alkali
Meningkatkan daya kepekaan, tumpuan & ingatan
Melancarkan sistem penghadaman & usus
Membantu mengubati Kanser, demam kuning,Gastrik, Ulser, Asma(Lelah), Penyakit kulit, Sukar tidur
Membantu merawat Senggugut, Darah Tinggi, Lemah Jantung, Kencing Manis, Batuk kering, Gout,dll
Mengimbangi gula dlm darah & kolestrol
Menguatkan jisim tubuh yang sihat (tulang,gigi,otot sendi,kulit & tisu saraf)
Tidak menyebabkan kahak
Memulihkan tenaga batin
Awet Muda

TESTIMONIAL



NAMA: RAKIAH BT YUNUS
NO. K/P: 570917-06-5506 UMUR : 51 Tahun
ALAMAT: No.182, Desa Murni, Songsang,28000 Temerloh, PAHANG
H/P: 013-6057048

MASALAH KESIHATAN :GASTRIK


Saya menghadapi masalah Gastrik yang serius. Menurut doktor kandungan asid dalam perut saya cukup tinggi. Berikutan dengan itu saya tidak dapat makan makanan yang pejal, pedas dan masam — contohnya, saya tidak dapat makan nasi semenjak 6 bulan lepas.Saya mencuba beberapa produk kesihatan yang ada dalam pasaran tetapi tidak memberi kesan yang positif.Setelah diperkenalkan Higoat saya meminumnya 2 kali sehari (disebelah pagi dan malam). Selepas 1 minggu meminumnya saya tidak menghadapi masalah sakit perut lagi dan masalah gastrik saya sema kin pulih - saya dapat makan nasi dan makanan yang lebih pejal semula seperti biasa.Bersyukur saya kepada tuhan kerana dipertemukan dengan produk Higoat keluaran HR Marketing ini dan terima kasih banyak2 kepada En. Saaya kerana memperkenalkannya.




NAMA: RAFIAH BT TAIB
NO. K/P: 540206-07-5628
UMUR : 54 Tahun
ALAMAT: No. 8, JIn. Besar, Taman Kajang Baru, Sungai Jelok,43000 Kajang, SELANGOR

MASALAH KESIHATAN : ASTHMA (LELAH)


Saya telah mengalami penyakit Asthma yang serius sejak 28 tahun yang lalu. Keadaan kesihatan saya akan menjadi lebih bermasalah apabila cuaca dingin terutamanya sebelah malam atau ketika hujan. Disebabkan berlaku kekerapan serangan asthma saya dibekalkan dengan 2 jenis alat bantuan 'Inhaler' oleh pihak hospital — jenis 1 untuk serangan biasa dan jenis 2 untuk serangan yang lebih teruk. Melalui En. Halim saya diperkenalkan dengan Hi goat, saya meminum 2 kali sehari disebelah pagi dan malam. Tidak sangka selepas 2 hari meminumnya saya terbatuk-batuk sambil mengeluarkan kahak yang berketul-ketul dan bercampur dengan darah. Walaupun beg itu kesannya amat bagus sekali, terasa ringan apabila bernafas. Sehingga ke hari ini keadaan kesihatan saya sema kin stabil dan 'Inhaler' sudah jarang digunakan.Bersyukur kepada Allah swt dan banyak2 terima kasih saya kepada En. Halim kerana memperkenalkan Higoat keluaran HR Marketing ini.

Disini baru saya sedar apabila saya mengetahui org2 yahudi tidak minum air susu lembu kerana susu kambing mempunyai khasiat yg tinggi. Mereka juga tidak menyebarkan khasiat itu supaya kaum kerabat mereka dapat bertahan di dunia ini dan sekali kita yg berbangsa lain pupus dr muka bumi ini. Di sebabkan itu juga kebanyakn empayar2 besar dan kuasa2 besar boleh dikatakan adalah dr org yahudi mereka mahu anak2 mereka membesar dengan sihat dan cerdik. Kelebihan daya ingatan yg kuat adalah dgn minuman susu kambing yg segar dan berkhasiat. Saya juga pernah terbaca 1 artikal di dalam sebuah majalah yg menyatakan 4 benda yang NABI larang klw kita mahukan kurniaan anak 1) susu sbb bile dlm perut dia masam. Susu yg masam apabila berada didlm perut adalah susu lembu susu kambing tidak masam apabila berada didalam perut. 2) cuka sbb masam 3) madu sbb panas 4) epal hijau sbb masam

Pada zaman Nabi Isa a.s juga menternak kambing. Wujudnya Bani Israel- bangsa YAHUDI (satu bangsa yang dikenali cerdik)telah mengamalkan minuman susu kambing sehingga hari ini. Dan saya juga mendapat tahu susu lembu yg diwar2kan kepada kita selama ini adalah propaganda yahudi utk musnahkan umat dunia.

SEJARAH SUSU KAMBING









Marilah kita bersama2 memulakan sunnah nabi ini...kerana ia adalah amalan para nabi


PRODUK2 SUSU KAMBING HR



SpyHRu Cafe
Membantu membuang toksin dlm badan, mengurangkan risiko mendapat kanser, meningkatkn stamina dan sistem imunisasi badan t'hadap penyakit, membantu p'tumbuhan fizikal dan mental yg sempurna, bersifat antioksidan, awet muda, mengurangkn radang arthritis sakit2 sendi, merangsang kelenjar tiriod utk kesihatan, hati, membersihkan darah utk perjalanan darah dgn lebih sihat

SM: RM 22.00
SS: RM 26.00


Goat's Milk Tablet

Untuk tablet ni, klw anak kita xmau minum susu haa...senang memang sedap sebab ade 3 perisa iaitu coklat, susu dan stawberi. Memang sedap dan baik untuk perkembangan minda kanak2. Untuk orang dewasa pun bagus sbb khasiat yer sama dgn HIGOAT paket2 tu dan yang xsempat sarapan tu boleh la ambil 1 tablet utk memberikan kecerdasan badan. Cubalah produk ini memang berbaloi..

SM: RM 22.00
SS: RM 27.00


Hygiene Care

Pembersih wanita bukan sabun dengan pH3.5 membersih dan melembapkan kawasan intim wanita.Membantu menghilangkan keputihan dan gatal terutama ketika haid.
Tuangkan sedikit hygiene care pada tapak tangan yang bersih dan sapukan pada bahagian sulit. Bilas dan lap kering.

SM: RM 19.90
SS: RM 20.90

__________________
013-363 4262 (Nas)


No comments:

Post a Comment