Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, September 4, 2010

Delema ' Mati Pucuk '

KESIHATAN fizikal, mental dan sosial perlu untuk kesempurnaan hubungan seksual. Hubungan mesra antara pasangan dapat mengeratkan silaturahim dan mencetuskan perasaan keinginan untuk hubungan intim secara seksual.

Wanita yang satu ketika dulu tiada masalah untuk melakukan hubungan seksual dan selepas bersalin pula sukar melakukannya mungkin mengalami tekanan yang menyebabkannya berkeadaan demikian. Selepas bersalin, isteri perlu lalui pelbagai tanggungjawab baru dan mencabar. Jadi mereka mudah letih, lebih-lebih lagi jika anak meragam. Mungkin jika suami sekali sekala membantu meringankan tugas penjagaan anak, ia dapat membuka hati isteri untuk memberi masa kualiti untuk bermesra dan melakukan hubungan intim dengan suami. Sebilangan wanita yang bersalin anak sulung terpaksa menjalani proses kelahiran mencabar seperti faraj perlu dipotong (pembedahan episiotomi) untuk memberi ruang luas ketika kelahiran anak dan selepas itu bahagian yang dipotong kerap terasa sakit. Ada juga wanita mengalami kecederaan pada anggota kelamin ketika melahirkan anak dan bahagian yang luka menjadi parut yang menyakitkan. Jadi dalam keadaan sedemikian, hubungan kelamin dilakukan mengganggu parut atau tempat yang terluka dulu dan sudah tentu ia memberi kesakitan atau ketidakselesaan, sekali gus menghilangkan ‘mood’ untuk bersetubuh. Masalah ini dikenali sebagai ‘dispareunia’ atau sakit ketika hendak bersetubuh. Jika perkara ini berlaku, mustahak untuk wanita dan pasangannya berjumpa doktor untuk menjalani bimbingan dan pemeriksaan.

Perasaan tidak ghairah yang dialami wanita ketika bercumbu untuk memulakan hubungan seksual tidak akan mencetuskan rangsangan seksual. Secara langsung perjalanan darah tidak lancar ke anggota sulit dan kemaluan tidak mengembang serta menggebu. Corong faraj juga akan menjadi sempit dan tiada lelehan cecair pelicin. Situasi ini dikenali sebagai ‘mati putik’ (mati pucuk istilah yang digunakan kepada lelaki yang mengalami masalah sama). Jika hubungan penetratif dipaksa, perempuan itu akan berasa sakit dan ini akan menambah tekanan jika ingin melakukan hubungan seksual kemudian hari.

Untuk yang mati pucuk dan lemah tenaga batin anda boleh mencuba produk-produk ini.InsyaAllah cuba ikhtiar semoga dapat pulih kembali.


1) Kapsul D'DET - makan 2biji untuk waktu pagi & 2biji di waktu malam

D' DET
(S.M) RM 75.00
(S/S) RM 85.00



2)
Kapsul D'DEU - makan 2biji untuk waktu pagi & 2biji di waktu malam

D' DEU
(S.M) RM 75.00
(S/S) RM 85.00


3) Kapsul D'KARM - makan 2biji untuk waktu pagi & 2biji di waktu malam

D' KARM
(S.M) RM 75.00
(S/S) RM 85.00


4) Kapsul RADIX - makan 2biji untuk waktu pagi & 2biji di waktu malam

RADIX
(S.M) RM 20.00
(S/S) RM 22.00


5) Kapsul OMEGA 3 SOFTGEL - makan 2biji untuk waktu pagi & 2biji di waktu malam (Jika pesakit mempunyai darah rendah sila tukarkan kepada Kapsul MEGA 3)
(- Darah normal 110-130/60-80 mmHg)

atau
OMEGA-3 SOFTGEL MEGA-3
(S.M) RM 20.00 (S.M) RM 30.00
(S/S) RM 22.00 (S/S) RM 35.00

6) CENTELLA EVERGREEN + MADU ASLI - Makan 2kali sehari
+

EVERGREEN CANTELLA MADU ASLI
(S.M) RM 55.00 (S.M) RM 23.00
(S/S) RM 60.00 (S/S) RM 27.00


7) HERBA JAWI - Makan 2biji untuk pagi & 2biji untuk malam

HERBA JAWI
(S.M) RM 22.00
(S/S) RM 25.00


Istiqamah selama 40 hari sehingga 100 hari.InsyaAllah semoga ia dapat membatu bagi yang bermasalah.Dapatkan produk-produk ini di cawangan/stokis HPA yang berdekatan dengan anda.Bagi yang bukan ahli boleh gunakan ID: 409115.MY01 untuk pembelian.

8) URUTAN BATIN.
Untuk memperkemaskan lagi rawatan anda, sila dapatkan urutan batin.

Layari: http://www.myfzbiz.com/?x=radix_hpa
Contact: 013-238 5093

No comments:

Post a Comment