Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Thursday, September 2, 2010

Rozita Che Wan hangat bercinta


Cewah.. Janda meletup ni tengah hangat bercinta rupanya.. Dapat bapa tiri lah anak-anak kak Rozita ni. Lagipun tak lama lagi dia nak bersara dari dunia lakonan elok sangatlah menamatkan zaman jandanya.


“Saya sedang bahagia dengan si dia setelah cinta kami berputik beberapa bulan lalu dan mengenalinya lebih empat tahun lalu,” kata Rozita mengenai lelaki berusia 34 tahun itu.

Baru-baru ini Rozita memaklumkan tentang pemergiannya ke Tanah Suci untuk mengerjakan umrah buat kali ketiga ditemani adiknya, aktres Ayu Raudhah.

Setiap kali menunaikan umrah, ibu tunggal kepada dua anak itu selalu mendoakan agar dipertemukan jodoh dengan lelaki yang terbaik di dunia dan akhirat.

“Setiap kali saya menunaikan umrah, saya hanya mendoakan yang terbaik untuk diri-sendiri. Saya juga mendoakan agar dipercepatkan jodoh sekiranya dipertemukan dengan lelaki yang terbaik untuk saya,” beritahunya yang tidak sabar untuk mengerjakan umrah pada 26 April ini.

Dalam rancak bercerita tentang lelaki yang berbeza usia tiga tahun dengannya itu, ada sekelumit perasaan gusar dan takut yang timbul dalam diri.

“Bukan semua orang boleh menerima artis sebagai teman hidup. Saya juga sudah mempunyai dua handbag sedangkan dia masih bujang.

“Tetapi saya seronok berkawan dengannya kerana dia tidak pernah menyakitkan hati saya sepanjang kami berkenalan,” katanya penuh tersirat dalam nada merendah diri.



Nampaknya bukanlah pemain bolasepak Asaruddin Putra yang digembar gemburkan tu. Kesian la plak kan.
.

No comments:

Post a Comment