Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, September 19, 2010

Gambar Amy Search Berbaju Melayu di Aidilfitri

Masih dalam suasana mood raya. Yelah, raya kan sebulan. Raya-raya jugak tapi puasa sunat 6 jangan pula kita lupa. Di hujung minggu macam ni, pasti ramai selebriti dan artis akan buat rumah terbuka. Jangan pula jemput kami. Itu pun kalau sudi. Kalau ada jemputan yang tak sempat Budiey kunjungi, harap ada yang sudi hantar gambar suasana rumah terbuka mereka. Tak kurang juga dengarnya ada artis yang dah bekerja dan tak sempat nak beraya pun. Kesian kat korang.

Raya tahun ini pasti bermakna buat rockers terkenal Amy Search sebab dapat beraya bersama cucunya yang baru lahir, anak sulung kepada Nabila Huda.

Amy juga terbuka hati untuk menyambutnya dengan warga rumah kebajikan seperti mana baru-baru ini, Amy telah menghiburkan warga ibu tunggal di satu majlis. Kata Amy, inilah masanya kita mengembirakan hati mereka di bulan yang mulia. Untuk Amy sekeluarga, selamat hari raya.

Amy Search

Amy Search

Amy Search

Amy Search

Amy Search

Amy Search

Amy Search

Amy Search

Artikel dari http://www.budiey.com/

No comments:

Post a Comment