Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, September 19, 2010

Rooney merayu isteri maafkannya

du 01.1 Rooney merayu isteri maafkannya

GAMBAR fail menunjukkan Wayne Rooney dan isterinya, Coleen.


LONDON – Dengan wajah sugul, bintang bola sepak England, Wayne Rooney berlepas ke Switzerland semalam selepas dia merayu kepada isterinya, Coleen supaya memaafkannya kerana dia melanggan seorang pelacur Jennifer Thompson, lapor sebuah akhbar semalam.

Rooney, 24 dilihat menyertai rakan-rakan sepasukannya di Lapangan Terbang Luton pada pagi semalam.

Penyerang England itu sedar dia terpaksa membayar harga tinggi kerana curang terhadap Coleen, 24, dengan melakukan seks bersama pelacur tersebut, Jenny Thompson dan seorang lagi wanita semasa isterinya sedang sarat mengandung.

Rooney, 24, dilihat berlinangan air mata selepas menelefon isterinya untuk memohon maaf berhubung kecurangannya dengan pelacur tersebut yang mengenakan bayaran £1,200 (RM5,750) semalam.

“Hidup saya telah musnah. Saya sanggup melakukan apa sahaja untuk menyelamatkan perkahwinan kami,” kata pemain itu kepada beberapa rakannya.

Bintang bola sepak itu yang turut bermain untuk kelab terkemuka, Manchester United, (MU) turut dikecam dan dihina oleh keluarga sendiri kerana sikapnya yang gemar berfoya-foya dengan pelacur.

“Bintang-bintang bola sepak lain dikejar oleh wanita tetapi dia (Rooney) terpaksa membayar pelacur untuk mendapatkan seks. Dia memiliki banyak wang tetapi akalnya pendek,” kata seorang sepupu wanitanya, Natalie Rooney.

du 01.2 Rooney merayu isteri maafkannya

JENNIFER THOMPSON

Sebelum ini, Coleen dilaporkan memihak kepada Rooney berhubung kecurangan yang dilakukannya pada masa silamnya.

Namun, dia dipercayai tidak tahan lagi dengan sikap kaki perempuan lelaki itu.

Coleen dijangka memfailkan perceraian di sebuah mahkamah dengan pembahagian harta sepencarian dianggarkan mencecah berjuta-juta pound sterling.

Wanita itu dilaporkan akan berbuat demikian kerana bimbang terdapat ramai lagi pelacur akan tampil dan mengaku menjadi teman ranjang suaminya.

Walaupun krisis melanda rumahtangga nya, Rooney masih menyertai sesi latihan bersama pasukan England tetapi dia ‘diseludup’ masuk dan keluar bagi mengelak diserbu pihak media dan para peminat.

Setakat ini, Jenny, 24, merupakan pekerja seks keempat yang pernah ditiduri Rooney.

Hubungan mereka terjalin di antara Jun dan September tahun lalu selepas kedua-duanya berkenalan di sebuah kasino di Manchester ketika Rooney sedang minum bersama rakan-rakannya.

Dalam pada itu, Jenny yang menganggap Rooney seorang yang membosankan semasa berada di atas katil menyatakan dia berhenti menghubungi bintang bola sepak England tersebut selepas Coleen melahirkan anak lelaki pada Novermber lalu. – Agensi

No comments:

Post a Comment