Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, September 19, 2010

Doa umrah Cynthiara

JAKARTA: Berikutan dihantui kemelut gambar separuh bogelnya sebelum ini, Cynthiara Alona berazam menggunakan kesempatan mengerjakan umrah kali ini dengan berdoa bersungguh-sungguh supaya isu itu tidak lagi jadi topik perbualan.

Ketika ditemui di Lapangan Terbang Sukarno Hatta sejurus sebelum berangkat ke Makkah semalam, Cynthiara berkata, sebelum ini pun dia sering memanjatkan doa itu.
Katanya, dia berharap isu gambar separuh bogel yang membelenggu dirinya dilupakan masyarakat dan tidak diperkatakan lagi.

http://i.okezone.com/content/2010/05/31/33/337973/DypE8Bdq6T.jpg

sumber

“Ketika ini saya hanya mahu merehatkan otak dan mendekatkan diri kepada Tuhan.
“Nanti, bila pulang dari Makkah, saya akan berehat seketika daripada menerima sebarang tawaran kerana selama ini rasanya saya sangat jauh dari Tuhan,” katanya.
Terkenal dengan penampilan seksi sebelum ini, apabila ditanya sama ada dia akan mengubah pendekatan itu di tempat umum, Cynthiara enggan memberikan sebarang penegasan.
Katanya, walaupun ramai rakannya memuji apabila dia bertudung, ia mungkin disebabkan selama ini mereka hanya melihatnya berpakaian seksi.
Cynthiara mengerjakan umrah bersama ibu bapanya.
Katanya, dia belum bersedia mengerjakan haji tetapi umrah, ia memang ada terlintas di hatinya dua tahun lalu.
Katanya, dia tidak merancang mengerjakan ibadah itu sempena Ramadan.
“Tapi tiba-tiba ada keinginan untuk saya berangkat ke Makkah dan apabila melakukan persiapan, ia pula berjalan lancar, maka kami berangkat hari ini,” katanya. – Agensi

// hmetro //

No comments:

Post a Comment