Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Thursday, August 19, 2010

Roslin Hashim Cerai Kali Kedua

Roslin Hashim pemain badminton negara pernah mencetuskan kontroversi apabila bercerai selepas 12hari berkahwin kini memberi lagi kejutan apabila laporan media mengatakan Roslin akan cerai buat kali kedua dengan isterinya Norhayati Othman Pengarah Permasaran Finas. Roslin, 35 tahun berkahwin dengan Nor Hayati, 38 tahun pada 9hb Julai lalu. Esok Roslin akan menfailkan perceraian dengan Nor Hayati di Mahkamah.

Roslin semasa perkahwinan pertama


Nampaknya baru sebulan je Roslin kahwin dah nak cerai lagi. Apa masalah ye? Kenapa Roslin cerai lagi kali



ni? Macam macam persoalan dalam kepala korang kan? Adakah Roslin tak sabar macam yang dikatakan oleh Faizah dulu?. Macam ada yang tak kena je.




Kes dengan bekas isteri dulu Faizah sampai ke Mahkamah, kali ni tak tahu le pula. Adakah nak naik turun mahkamah lagi ni?
Nikah kahwin nampak macam mudah je, hari ni kahwin besok cerai. Cuma kali ni lama le sikit dari dulu, kali ni sebulan dulu 12 hari.

No comments:

Post a Comment