Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, July 7, 2010

Gambar Lady Gaga Jatuh.

gambar di bawah menunujuk kan lady gaga sedang berjalan di dalam airport. baget dia fashionable laa tu. eksen gila muka!


tgk laa heels dia tuu. tak hengat dunia punya tinggi. elak kan jatuh je nanti.





hah! kan aku dah cakap tadi. nanti jatuh. masin kan mulut aku..


taniah kerana anda masih boleh mengawal diri anda dari jatuh.

tapi bila di lihat dari dekat, rupa-rupa nya dua-dua kaki dah terjelepok. hahaha.

nanti.. nanti.. aku masih belum ready untuk jatuh..





nasib baik aku jatuh cam ni. konon cam tgh bersujud laa..
best juga merangkak - rangkak kat airport ni. licin je. senang je pergerakan aku.



wey, yang korang dok tengok and tangkap gambar aku buat apa? tolong laa aku.. aku susah nak bangun dan berdiri ni..

No comments:

Post a Comment