Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, July 25, 2010

Pakej Gout/Sendi/Urat




Pakej Gout/Sendi/Urat

Ardisia

Produk yang menggunakan herba Ardisia Crispa yang berfungsi untuk membuang asid urik yang berlebihan dan yang terdapat di bahagia sendi-sendi. Keadaan ini apabila tidak di atasi akan menyebabkan berlakunya sakit pada sendi dan peradangan hingga bengkak.

Asid urik yang berlebihan ini merupakan punca utama terjadinya
penyakit gout dan athritis. Asid urik ini akan dikeluarkan melalui air kencing. Herba ini bersifat diuritik dan akan memperbanyakan pengeluaran air kencing. Ardisia juga dapat memulihkan serta menurunkan tekanan darah tinggi. Selain itu Ardisia juga dapat memulihkan pembekakan kelenjer prostat.

Malac

Herba yang bersifat diuretik berfungsi sebagai anti hipentensi dan anti piretik yang amat baik untuk untuk penjagaan buah pinggang, memecahkan batu karang, penyakit epilepsi, infeksi saluran air kencing, kencing berdarah dan sakit GOUT. Bagi penderitaan batu karang disarankan amalkan madu asli bagi tujuan memecahkan batu karang. Malac menggunakan herba utama lalang telah terbukti amat mujarab dan di cadangkan dijadikan amalan untuk mereka yang menghadapi masaalah tersebut.

Harga untuk Set gout/sendi/urat : S.M: RM 40.00
+ Courier Charges: RM10
buat bayaran ke akaun di bawah,

MAYBANK No. 114169764046
(Mohd Nasrul Bin Mohamed Nor)
Email: prepaid4u.agent@yahoo.com
H/p No.: 013-2385 093

No comments:

Post a Comment