Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, July 24, 2010

Gambar-gambar Mesra Raul Lemos dan aksi cium Raul dan Kris Dayanti

Sensasi:Kris Dayanti semakin berani menunjukkan aksi-aksi mesra dengan Raul Lemos walaupun banyak kontroversi melanda pasangan ini.

Anak Raul Lemos yang melihat gambar aksi aksi mesra KD dengan Raul dikatakan mengalami tekanan hebat sehingga cuba membunuh diri (anak Raul berusia 6 tahun).
Percubaan membunuh diri antaranya seperti yang dikatakan oleh ibunya Atha (isteri Raul),Anaknya cuba membiarkan dirinya dilanggar kereta apabila berlari ke jalan raya yang ada banyak kereta lalu lalang.then,cuba terjun dari tingkat atas rumah,dan cumba menikam diri dengan pisau..huu extreme...samada betul atau tidak dakwaan Atha itu,hanya dia saja yang tahu.

Atha juga cakap yang dia ada bgtau Raul tentang anak bongsu mereka itu,tetapi Raul langsung tidak mengendahkan.

Kris Dayanti pula dulu pernah tampil memberitahu hubungannya dengan Raul sudah tamat sebab baru dpt tahu Raul maish suami org.Tp kini mereka kembali bersama apabila kata Raul dia dah menceraikan isterinya secara lisan (lafaz) tapi belum buat secara rasmi...amboi lama nya nak buat secara rasmi..apa kes??

Cerita disebalik Penceraian Kris Dayanti dengan Anang suatu ketika dahulu adalah disebabkan anak kris dayanti sendiri melihat kehadiran Raul Lemos bermesraan dengan Kris Dayanti di dalam bilik tidur KD,lalu Anang menceraikan KD dengan talak 3.

akan bahagia kah perhubungan kawan baik Siti Nurhaliza (KD) dengan Raul?

Sensasi tengok Raul nie langsung tak hensem..heee..Dia
jutawanTimur Leste dan dikatakan kini sedang berdepan dgn krisis kewangan dan mempunyai banyak hutang skrg nie .










Ketika menafikan hubungan cintanya dengan ahli perniagaan Raul Lemos, penyanyi kontroversi Indonesia, Krisdayanti atau KD tanpa segan silu mahu bercium dengan lelaki itu di depan khalayak.

Ciuman mesra KD dengan Raul berlaku ketika mereka menghadiri sidang media di Radio Dalam, Jakarta Selatan, Rabu. Pada ketika itu Raul sedikitt emosi ketika memperkatakan mengenai dirinya di sebuah tabloid hiburan.

Portal Inilah melaporkan, ketika melihat aksi Raul yang sedikit emosi itu, KD dengan manjanya cuba mencubit pipi lelaki itu sambil memberi ciuman ke bibirnya.

Wartawan dan jurugambar yang hadir pada majlis tersebut menjadi terkejut lalu meminta kedua-dua pasangan tersebut mengulangi aksi berkenaan.

Bagaimanapun tanpa perasaan malu, KD terus menarik wajah Raul untuk menciumnya semula.

Sementara itu Inilah.Com turut melaporkan Raul mengaku mahu menikahi KD tetapi perlu menguruskan penceraiannya dengan Silvalay Noor Artalitha.

Raul berkata dia sudah melafazkan talak ke atas isterinya itu secara lisan dan atas alasan itulah dia berani untuk keluar bersama KD.

Mengikut perancangan, Raul mahu mengadakan majlis pernikahan mereka di tanah kelahirannya di Timor Laste dan KD sendiri tidak keberatan untuk tujuan itu.

KD bercerai dengan Anang Hermanstah pada 22 Oktober tahun lalu. Khabarnya Raul Lemos menjadi penyebab penceraian tersebut. Setelah bercerai dengan Anag, KD tidak malu untuk menceritakan kepada pihak media tentang hubungan mereka itu

*Kredit to http://my-sensasi.blogspot.com

No comments:

Post a Comment