Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Wednesday, July 7, 2010

(GAMBAR)Ana Dahlia Bergaya Seksi Untuk Filem Mantra

gambar ana dahlia
Bagaimanakah cara untuk anda menjadi terkenal dalam sekelip mata? Mungkin cara Ana Dahlia berlakon sehingga membogelkan bahagian belakangnya adalah cara terbaik untuk cepat femes. Anda mungkin bengang dan marah dengan gambar Ana Dahlia yang agak kontroversi ini, tapi anda perlu dengar penjelasan dia terlebih dahulu.

“Saya dan Rindiani adalah dua orang berbeza. Rindiani cuma watak yang saya lakonkan dalam filem saja dan bukannya diri saya sebenar. Dalam filem itu juga, saya bukannya separuh bogel sebaliknya hanya mendedahkan sebahagian besar bahagian belakang badan saja. Sekalipun hanya berkain batik, saya masih memakai baju di bahagian dalam dan seluar ketat paras paha untuk babak Rindiani cuba dirogol bekas suaminya itu”

Dan untuk pengetahuan anda, Ana Dahlia melakukan semua ini kerana ianya adalah kehendak skrip untuk filem Mantra. Tak ada niat pun nak mencari publisiti murahan. Ini semua tanggungjawap dirinya sebagai seorang pelakon. Jadi sila jangan pandang serong kepada dia. Cian kat dia nak mencari sesuap nasik.

Lagi gambar Ana Dahlia dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada MediaMalaya.

gambar ana dahlia

gambar ana dahlia

gambar ana dahlia

gambar ana dahlia

gambar ana dahlia

No comments:

Post a Comment