Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, August 7, 2010

Kedai Makan Selera Kampung & Ikan Bakar, Kuchai Lama – Perghhhh Memang Tak Boleh Tahan La Tengok Ikan Patin Masak Tempoyak & Ikan Bakar Berempah Ni !

kali ni kita review plak kedai makan ikan bakar berempah ya

aku tak eprnah lagi singgah ke kedai ni, dapat tau melalui internet adjer

nantilah kalau aku balik malaysia aku nak singgah

biasanya memang aku tak prefer ikan dibakar sekali ngan sambal atau rempah

sebab tak mahu hilang rasa manis ikan tuh, tapi tengok la nanti

manalah tahu kedai neh dapat membangkitkan selera aku balik ke kan. hehe :)

lagi satu yang tak tahan tuh pasal ikan patin masak tempoyak

perghhhhhh memang favourite gua tuh beb

dulu2 memang sanggup la singgah ke temerloh semata-mata nak makan ikan patin sungai pahang masak tempoyak

perghhhhh berapa kali tambah nasi aku pun tak tahu. hehe :)

nak tahu lebih lanjut sila klik kat sini ya

* http://makanmalaya.com

No comments:

Post a Comment