Followers

Search This Blog

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Saturday, August 7, 2010

Mia Thai Steamboat, Wangsa Maju – Another Alternative for A Steamboat Lover !

aku baru dapat email pasal kedai steamboat neh

another budak koleq’s business (the wife la)

click the image above for a bigger image

dekat je kedai makan neh dengan rumah aku kat taman melawati

mia thai steamboat kat area wangsa link wangsa maju

ala dekat je ngan carrefour wangsa maju

dekat jugak dengan kedai amy search cheng ho tuh. memang area kedai2 baru neh

riana green condo yang dah nak siap pun dekat2 sini jugak kan. hehe

surelah aku akan singgah kat sini nanti bila aku balik from kuala kangsar

best wooooooooooooooooo steamboat

tambah2 kalau tengah musim2 hujan sejuk2 neh kan

sure lah akan berpeluh makan steamboat tomyam yang panas2

perghhhhhhh teranggkkkkkkaatttttttttttt dowh ! haha

aku dah pernah makan kak eita steamboat ngan jhonnys steamboat

nanti aku buat review pasal yang ini plak. hehe

tunggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuu :)

* http://makanmalaya.com

No comments:

Post a Comment