Followers

Search This Blog

Loading...

JOM LAYAN " OMBAK RINDU".

Sunday, March 6, 2011

Gambar Amanda artis baru tempatan

Syafiqah Amanda adalah merupakan artis baru dalam dunia hiburan tempatan. Baru jer berusia 19 tahun, muda masih, pelajar SEGI SJ. Kalau sesiapa ada tengok Gerabak, mesti dah terlihat Amanda di sana. Sebab Amanda pernah berlakon dalam rancangan tu sementara 'part-time' menjadi model. Tapi yang lebih memeranjatkan, Amanda mempunyai hati dengan Syamsul Datuk Yusof Haslam. Tapi biasalah, impian kan nak bercinta dengan anak jutawan, siapa yang tak nak, korang pun mesti berimpian sedemikian kan. Hehe. Apa-apa pun selamat lah kepada Amanda kerana menjadi anak seni. :) -Gambar Majalah Mangga

No comments:

Post a Comment